یادداشت/ سرهنگ حمید طهماسبی

پاسداشت حرمت عفاف و حجاب؛ رسالتی همگانی

پاسداشت حرمت عفاف و حجاب و ارج‌گذاری به ارزش‌های آن رسالت آحاد ملت است و نیل به این هدف با نهادینه کردن قانونمندی در کشور محقق می‌شود به گونه‌ای که مردم علاوه بر آنکه خود را ملزم به رعایت قوانین می‌دانند رعایت نکردن قوانین را از سوی دیگران برنتابند و نسبت به تذکر زبانی اقدام کنند.
کد خبر: ۶۶۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 18April 2024

پاسداشت حرمت عفاف و حجاب؛ رسالتی همگانیگروه استان‌های دفاع‌پرس‌- سرهنگ «حمید طهماسبی» معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی؛ جهادگران امنیت خدمت برای تامین آرامش و سلامت و برقراری نظم و انضباط اجتماعی را رسالت خطیری می‌دانند که برای تحقق آرمان‌های آن جان‌نثار مردم و نظام اسلامی بوده و در این مسیر برگزیدگان وارسته توفیق شهادت می‌یابند.

فراجا با بسیج توشه و توان خود میدان‌دار جبهه امنیت و آرامش مردم است و با هزینه‌های مادی و معنوی به تکالیف خود عمل می‌کند.

اجرای طرح سراسری نور ویژه عفاف و حجاب یکی از ماموریت‌های خطیر پلیس در راستای دفاع از ارزش‌های اصیل انقلابی و اسلامی است که با در نظر داشتن نقش سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف به ویژه ایفای مسئولیت رسانه‌های انبوه جمعی و اجتماعی و توان‌افزایی به پهنای حضور همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و نیرو‌های مردمی، سلامت همه جانبه جامعه به ویژه پایداری نظام خانواده را تحکیم می‌بخشد.

معاندان نظام و دشمنان ملت ایران با تحمل شکست‌های متعدد به طراحی جنگ ترکیبی پرداختند که محور آن از بین بردن تقید به مسائل مذهبی و اخلاقی است مسئله حجاب در این پیکار از حساسیت و اهمیت بسزایی برخوردار است. 

آگاهی‌بخشی به شهروندان با این اساس بنیانی که تخلف و عدول از قواعد و مقررات نه تنها به قربانیان صدمه می‌زند بلکه جامعه را متاثر می‌سازد و ترغیب و تشویق برای توسعه تعاملات همگانی در تحقق اهداف با پیش‌بینی راه‌های موثر فرهنگی و نظارت مستمر بر فرایند‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

در اجرای طرح ویژه نور نظام پیشنهادات نیز حائز اهمیت است چراکه مردم مطالبه‌گر مسئله امنیت و سلامت اجتماعی و مقابله با پدیده بدحجابی هستند و سرمایه‌های اجتماعی می‌توانند با ظرفیت بی‌بدیل به وظایف خود عمل کنند.

حرف آخر اینکه پاسداشت حرمت عفاف و حجاب و ارج‌گذاری به ارزش‌های آن رسالت آحاد ملت است که باید پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

نیل به این هدف با نهادینه کردن موضوع قانونمندی در کشور به گونه‌ای که مردم علاوه بر آنکه خود را ملزم به رعایت قوانین می‌دانند رعایت نکردن قوانین را از سوی دیگران برنتابند و با تذکر زبانی و یا با گزارش‌های به مقامات مسئول برای مبارزه با قانون‌شکنی، محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار