سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

پدران شهدا سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند

«رحیمی» با صدور پیامی درگذشت «شیرمحمد هواسی» پدر گرامی شهید والامقام «اسدالله هواسی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳ - 09April 2024

پدران شهدا سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام  «محمد رحیمی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی درگذشت «شیرمحمد هواسی» پدر گرامی شهید والامقام «اسدالله هواسی» را تسلیت گفت. 

متن پیام به این شرح است:

پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند.

هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار نماید.

امروز فصل وصال پدری فرارسیده که سالهاست حسرت تکرار نشدنی دیدار دوباره و لذت در آغوش کشیدن فرزند شهیدش را صبورانه تنها در چارچوب بی‌جان قاب عکسی نظاره می‌کرد.

مرحوم «شیرمحمد هواسی» پدر گرامی شهید والامقام«اسدالله هواسی» پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرش ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت داریم. امید که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه ربوبی گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار