در پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور آمده است؛

آیت‌الله «رئیسی» نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت بود

حجت‌الاسلام مروی درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴ - 20May 2024

آیت‌الله «رئیسی» نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به دنبال شهادت آیت‌الله «سید‌ ابراهیم رئیسی» رییس جمهور ایران اسلامی و هیئت همراه در سانحه هوایی در استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

شهادت خادم‌الرضا علیه‌السلام و رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران ملت بزرگ ایران به‌ویژه آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، دکتر حسین امیرعبداللهیان، دکتر مالک رحمتی و سردار سیدمهدی موسوی را به پیشگاه رفیع حضرت‌ ولی‌عصر(عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید آیت‌الله رئیسی با روحیه‌ای جهادی و تلاشی خستگی‌ناپذیر، عمر ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی کرد. او نمونه‌ای برجسته از تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و شاگردی سرافراز برای امام عظیم‌الشأن‌(ره) و یاری دلسوز و بااخلاص برای رهبر معظّم انقلاب بود.

شهادت در شب میلاد امام رئوف، پاداش خدمت ماندگار او به آستان نورانی حضرت‌رضا علیه‌السلام و یک عمر مجاهدت بی‌وقفه در مسیر خدمت به اسلام و مردم است.

امروز ملت شریف ایران، داغدار فقدان سنگین شهادت رئیس‌جمهور محبوب و جمعی از خادمان خود هستند؛ اما یاد و خاطره این شهدای عزیز در مسیر خدمت خالصانه به مردم هیچ‌گاه از ذهن و تاریخ این ملت پاک نخواهد شد.

اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیة والثناء، با قلبی آکنده از اندوه فقدان رفیق دیرینه و صادق خود و جمعی از خادمان ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال علو درجات آن شهیدان راه خدمت را مسئلت داشته و سلامتی و طول عمر باعزت رهبریِ بزرگوار را که همواره با هدایت‌های داهیانه خود مایه آرامش ملت هستند، آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار