حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای شهر تهران: ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند آمادگی خود را به جهانیان نشان خواهند داد

چمران با بیان اینکه حضور در انتخابات حق ماست، گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند آمادگی و بیداری خود را به جهانیان نشان خواهند داد. 
کد خبر: ۶۵۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ - 27February 2024

رئیس شورای شهر تهران: ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند آمادگی خود را به جهانیان نشان خواهد دادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در دویست و هجدهمین جلسه شورا با اشاره به ۱۱ اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امیدواریم مردم با حضور گسترده و پرشور خود بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشورمان ثبت کنند. 

چمران با بیان اینکه حضور در انتخابات حق ماست و ما باید حقمان را بستانیم، گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: هرگونه تغییر و اصلاح با بهترین انتخاب صورت خواهد گرفت و بدون انتخاب اصلاح صورت نخواهد گرفت. 

وی گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند آمادگی و بیداری خود را به جهانیان نشان خواهند داد. 

چمران با اشاره به رخداد‌های جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خاطرنشان کرد: خودسوزی یک خلبان آمریکایی مقابل سفارت اسرائیل نشان داد مردم آمریکا از حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا از اسرائیل مخالف هستند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حمایت‌های آمریکا و اروپا ادعا‌های آن‌ها را درخصوص حقوق بشر نشان داد. 

چمران تصریح کرد: برخی کشور‌های عربی با پشتیبانی پنهان و آشکار از رژیم صهیونیستی صفحه سیاه خود را سیاه‌تر کردند.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها