فرمانده سپاه استان البرز میلاد امام زمان (عج) را تبریک گفت

سردار «حیدرنیا» در پیامی میلاد حضرت حجت (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 24February 2024

فرمانده سپاه استان البرز در پیامی سالروز میلاد امام زمان (عج) را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز، در پیامی میلاد حضرت حجت (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

در ‌این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی مغتنم است تا ضمن تبریک این ایام خجسته به آحاد ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم ولایتمدار استان البرز، از مجاهدت‌های خاموش و ایثارگری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در صیانت از امنیت و آرامش کشور تقدیر و تشکر نمایم.

سربازان گمنام امام زمان (عج) مجاهدان مخلص و شجاعی هستند که در سنگر‌های پنهان و گمنام، با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی، در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کنند و با تلاش شبانه روزی خود، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام وزارت اطلاعات، به ویژه شهدای استان البرز، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار