فرماندار آبدانان:

بازگشت امام خمینی (ره) زمینه‌ساز استقرار نظام مبتنی بر اسلام شد

«رحمانی» با صدور پیامی، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و تاکید کرد: بازگشت حضرت امام خمینی (ره) زمینه‌ساز استقرار نظام مبتنی بر اسلام و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی شد.
کد خبر: ۶۴۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ - 03February 2024

دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام است به گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحمانی» فرماندار آبدانان با صدور پیامی، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران، معجزه‌ای الهی بود و در برهه‌ای از زمان اتفاق افتاد که استعمار سایه خود را بر جهان و کشور عزیزمان گسترده بود؛ بازگشت حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ آزادی و حق تعیین سرنوشت ملتی ستم دیده را به آنان بازگرداند و زمینه ساز استقرار نظام مبتنی بر اسلام و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی شد.

اکنون و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از دیروز، روسپیدتر از همیشه و باورمندتر از هر زمان دیگر تحت زعامت، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با توسل به فرهنگ شهادت و شهیدان والامقام، این یادگاران همیشه و با همراهی و همگامی و ایثار‌های مردم فهیم و بزرگوارمان به مسیر تعالی خود ان‌شاءالله با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد.

اینجانب به سهم خود آغاز دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت شریف ایران، خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و به عموم مردم عزیز شهرستان آبدانان تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار