در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

عضو شورای اسلامی شهر تهران: دست برتر جبهه مقاومت در نبرد غزه/ مهاجرپذیری «اسرائیل» به مهاجرگریزی تبدیل شده است

سروری گفت: مهاجرپذیری رژیم صهیونیستی امروز به مهاجرگریزی تبدیل شده و این خود به معنای نابودی همه طراحی‌هایش است.
کد خبر: ۶۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۸ - 28January 2024

سروری«پرویز سروری» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رشد و توسعه روند جبهه مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: امروز بعد از چهار سال از شهادت سردار سلیمانی طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های حاج قاسم به گونه‌ای خود را نشان داده است که جبهه مقاومت از موضع دفاع به موضع حمله و تسلط بر دشمنان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: تمام رویکردها و طراحی‌های دشمن امروز به هم ریخته است و جبهه مقاومت دست برتر را دارد؛ انسجام، هم‌افزایی و همکاری بسیار دقیق و مهندسی شده که در درون جبهه مقاومت وجود دارد ابرقدرتها ازجمله اسرائیل و آمریکا را درمانده کرده است.

سروری تصریح کرد: تمام طراحی‌های دشمن امروز رنگ باخته است یک روز آمریکا با توازن و تولید وحشت عملا هرنوع اقدام عملیاتی علیه خودش را سلب کرده بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در دل منطقه اسلامی یکی از نقاط امن دنیا محسوب می‌شد و مولفه تاثیرگذار در مهاجرت پذیریش بحث امنیت بود که امروز جبهه مقاومت آن را هم تغییر داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: این رژیم جعلی ناامن است و مهاجرپذیری اسرائیل به مهاجرگریزی تبدیل شده است؛ و این خود به معنای نابودی همه طراحی‌هایش است که حیات و مماتش در مهاجرت پذیری است.

وی ادامه داد: امروز مهم‌ترین منابع درآمدی و اقتصادی اسرائیل به شدت مورد هجمه قرار گرفته است؛ بنادر مهمش زیر آتش توپخانه جبهه مقاومت است  و گردشگری آن به نقطه صفر رسیده، چون ناامنی اجازه توسعه آن را نمی‌دهد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار