حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت/ معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسید

منابع لبنانی خبر دادند که رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت، حمله پهپادی کرده است و چند نفر نیز در پی آن زخمی شدند.
کد خبر: ۶۴۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ - 02January 2024

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب بیروتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری از وقوع انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که این انفجار ناشی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش منابع لبنانی، پهپاد صهیونیستی، یک دفتر متعلق به حماس را در المشرفیه هدف قرار داد که در پی آن چند نفر زخمی شدند.

خبرگزاری لبنان اعلام کرد که این انفجار به شهادت ۴ نفر و زخمی‌شدن چند نفر دیگر انجامیده است.

۲ منبع امنیتی به رویترز اعلام کردند که یکی از مسوولان فلسطینی بلندپایه در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است. این در حالی است که المیادین ادعای ترور یکی از مسوولان فلسطینی در این عملیات تروریستی را رد کرده است.

احسان عطایا عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که در انفجار بیروت زیاد نخاله دبیرکل این جنبش هدف قرار نگرفته و وی در سلامت کامل است.

بر اساس اخبار واصله، صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در انفجار بیروت به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گذشته به جنوب لبنان حمله کرد و در جریان آن، یک پهپاد صهیونیستی منطقه‌ای در مجاورت قبرستان شهرک «الضهیره» و نزدیک به پایگاه ارتش لبنان را هدف قرار داد.

دقایقی بعد، صهیونیست‌ها با پهپاد و توپخانه به حومه شهرک «علما الشعب» و شهرک «الخیام» در جنوب لبنان حمله کردند. بامداد چهارشنبه نیز خبرنگار شبکه «المیادین» از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شهرک «بنت جبیل» و شهرک «یارون» حمله کردند.

مقاومت اسلامی لبنان هم از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین در تاریخ پانزدهم مهر ماه، در حمایت از مردم غزه و نیرو‌های مقاومت فلسطین عملیات‌های مختلفی را علیه مواضع ارتش صهیونیستی انجام داده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار