حجت‌الاسلام عالی:

همگان در مسیر زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) گام بردارند

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم زمینه‌سازی برای ظهور گفت: هر کس در هر موقعیتی می‌تواند، برای امام زمان (عج) کار کند. برای این مهم باید تلاش‌ها را دوچندان کرد تا مورد عنایت امام زمان (عج) قرار بگیریم.
کد خبر: ۶۳۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 24November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرسحضرت علی اصغر(ع) سند مظلومیت امام حسین (ع) است از فارس، مراسم قرائت دعای ندبه امروز صبح (جمعه) با مداحی حاج سید رضا نبوی و با حضور جمعی از عاشقان، دلدادگان امام زمان (عج) در مصلی الغدیر شهر لامرد برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «مسعود عالی» استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: هر کس هر کاری از دستش برمی آید به خوبی انجام دهد تا کشور مورد عنایت امام زمان (عج) قرار بگیرد. باید کارهایمان خالصانه انجام شود.

وی گفت: یکی از نفراتی که در سایت نطنز کار می‌کرد، شهید «احمدی روشن» بود که ۱۲ سال زحمت کشید و هزاران کیلومتر رفت و آمد داشت تا سایت نطنز راه افتاد و این برای جمهوری اسلامی ایران یک قدرت شد.

حجت‌الاسلام عالی ادامه داد: هر کس در هر موقعیتی می‌تواند، برای امام زمان (عج) کار کند. برای این مهم باید تلاش‌ها را دوچندان کرد تا مورد عنایت امام زمان (عج) قرار بگیریم.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: در کارها و امورات خیر، خداوند این کارها را بزرگ برمی‌شمرد و اثرگذار می کند.

وی تصریح کرد: در این برهه از زمان که دشمن تمام تلاشش این بود تا ذهن ها را نسبت به جوانان خراب کند، می بینید که میلیون ها نفر شعر «سلام فرمانده» را با شوق و ذوق می خوانند و بعضا اشک می ریزند و به کل دنیا ارسال، و همه‌گیر می شود و به دلیل اینکه با اخلاص و تقوا تهیه شده بود و مورد عنایت خداوند قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عالی در ادامه به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه اشاره و عنوان کرد: اتفاقات غزه خیلی سخت و سنگین و دشوار و ناراحت‌کننده است و بچه های آنجا خیلی مظلوم و حیرانند که گاهی می بینیم برادر، خواهر را دلداری می دهد.

وی به کودک‌کشی صهیونیست‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه حضرت علی اصغر (ع) طفلی بود که دشمنان به وی رحم نکردند، گفت: سند مظلومیت امام حسین (ع) در روز عاشورا در دست گرفتن این حجت یعنی حضرت علی اصغر (ع) بود که دشمنان سنگدلانه ایشان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار