فرمانده سپاه ناحیه ساری خبر داد؛

اجرای برنامه‌های هفته بسیج در بیش از ۶۰۰ پایگاه مقاومت ساری/ ۱۰ گلزار شهدا در ساری افتتاح می‌شود

سرهنگ پاسدار «شریفی» از اجرای برنامه‌های هفته بسیج در بیش از ۶۰۰ پایگاه مقاومت خبر داد و گفت: ۱۰ گلزار شهدا در ساری افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 19November 2023

اجرای برنامه‌های هفته بسیج در بیش از ۶۰۰ پایگاه مقاومت/ ۱۰ گلزار شهدا در ساری افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحیه ساری امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، محرومیت زدایی، جهادی، ورزشی و ... در بیش از ۶۰۰ پایگاه مقاومت خبر داد و اظهار داشت: رزمایش اقتدار سوم آذر در سالن سید رسول حسینی برگزار می‌شود.

وی شعار محوری هفته بسیج امسال را «بسیج، امید ملت ایران» اعلام کرد و افتتاح سه خانه محروم، توزیع ۲۰۰۰ سبد کالا به ارزش ۲ میلیارد تومان در بین نیازمندان، ساماندهی و افتتاح ۱۰ گلزار شهدا، بهره برداری از پروژه‌های عمرانی کوچک در حوزه آبرسانی را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج برشمرد.

سرهنگ پاسدار شریفی با اعلام اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوستان ملل از ۲۹ آبان به مدت یک هفته برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین همزمان با آغاز هفته بسیج مراسم عطرافشانی گلزار شهدا به محوریت آرامگاه ملامجدالدین ساری برگزار خواهد شد.

این مسئول برپایی نشست‌های بصیرتی و روشنگری با هدف «جهاد تبیین»، تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگری را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و با بیان اینکه اخلاص از ویژگی‌های بسیجیان و پیش برنده کارهاست، بیان کرد: بسیجهرجا احساس وظیفه و تکلیف کند حضور پیدا می‌کند، ب لزوم بسط و گسترش فرهنگ بسیج در جامعه تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار شریفی با تأکید بر شرکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری مرم در انتخابات پاسخی بر یاوه گویی دشمنان است.

وی با بیان اینکه انتخابات نمایش قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است خواستار ورود اصحاب رسانه و خبر برای تبیین اهمیت انتخابات با هدف جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخاب پیش رو شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار