در آئین تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی (ره)؛

فرمانده سپاه استان تهران: لزوم تأسی بسیجیان از شهدا/ تشعشع بسیج عالم‌گیر خواهد شد

سردار ذوالقدر با تأکید بر لزوم تأسی بسیجیان از شهدا، گفت: بسیجیان باید برای دشمنان بیم‌آفرین و برای دوست‌داران انقلاب اسلامی امیدآفرین باشند.
کد خبر: ۶۳۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 19November 2023

فرمانده سپاه استان تهران: لزوم تأسی بسیجیان از شهدا/ تشعشع بسیج عالم‌گیر خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمد ذوالقدر» فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران صبح امروز (یکشنبه) در آئین تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز این سربازان با وفا، پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان‌برکف در این جمع حاضر شدند تا به جهانیان اثبات کنند که بسیج زنده است و تشعشع آن عالم‌گیر خواهد شد.

سردار ذوالقدر افزود: باید برای آن‌هایی که امکان حضور جهت عضویت در بسیج را تاکنون نداشتند، فرصتی فراهم شود تا بتوانند عضو بسیج شوند؛ از سوی دیگر، بسیجیان باید برای دشمنان بیم‌آفرین و برای دوست‌داران انقلاب اسلامی امیدآفرین باشند.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت و فداکاری شهیدان، گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن مردم کشورمان دارند؛ لذا هر یک از بسیجیان باید نشانی از شهیدان داشته باشند، وصیت‌نامه شهدا را بخوانند و از آن‌ها درس‌ها بیاموزند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) اضافه کرد: ما باید به وصیت‌نامه امام (ره) توجه داشته باشیم و آن را فراموش نکنیم؛ زیرا ایشان برای همه اقشار جامعه راهکاری را تعیین کردند.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: کلام رهبری حکیمانه و الهی است؛ به نحوی که دشمنان گاهی ایشان را بهتر از ما شناختند؛ پس باید عشق به ولایت و میهن را به یکایک فرزندان این کشور بیاموزیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار