معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج تکیه‌گاه ملت ایران است

سردار معروفی گفت: آغوش بسیج به‌عنوان خانه و تکیه‌گاه، برای همه ملت ایران باز است و بسیجیان همانند یک فدایی در خط مقدم هستند.
کد خبر: ۶۲۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ - 12November 2023

هدف اصلی دشمن اختلاف‌افکنی میان مذاهب و قومیت‌ها استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز در پنجمین اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان با اشاره به اهمیت شناخت دشمن و جریان‌شناسی، این مقوله را یک اصل دانست و اظهار داشت: سپاه و بسیج خانه ملت و تکیه‌گاه مردم ایران است. مسئولیت پایگاه‌های بسیج امروز حفظ بقای انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی در ادامه گفت: تا زمانی‌که راهبرد درست نظام را نشناسیم، نمی‌توانیم درست عمل کنیم. راه و روش رسیدن به هدف دست خود شماست.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه مجامع بسیج به دور از نگاه‌های سیاسی باید مشکلات استان را بررسی و با ارائه طرح و فراخوانی مسئولان استان به رفع مشکلات کمک کنند، افزود: مهم‌ترین وظیفه ما دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد روی اراده، ارادت و تمایلات ما تأثیر گذارد، عنوان کرد: بسیجیان در واقع مشاور و اندیشه‌ورز مسئولان اجرایی هر استان هستند؛ لذا هیئت‌های اندیشه‌ورز باید برای حل مسائل و مشکلات مردم و جامعه کار فرهنگی و اندیشه کنند.

سردار معروفی تصریح کرد: دشمن محاسبه‌گر است و می‌داند که «جنگ سخت» هزینه بسیار دارد؛ لذا به دنبال آن است که هزینه را کاهش دهد؛ بنابراین همه تلاش و حرکت جبهه‌ای دشمن قرارگاهی است و ما هم باید به‌صورت قرارگاهی عمل کنیم و امروز رمز موفقیت در پیشبرد اهداف مهم، عمل کردن به چنین روشی است.

وی ابراز کرد: دشمن نه قابل اعتماد، نه قابل اطمینان و نه قابل پیش‌بینی است؛ امروز دشمنان در حوزه سخت جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارند و اگر روزی آن‌ها چنین حماقتی کنند در آن نقطه‌ای که ایران عزیز را مورد حمله احتمالی قرار دهند، آن نقطه گورستان خودشان خواهد شد و دشمن نیز به این موضوع کاملآً آگاهی دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: آغوش بسیج به‌عنوان خانه و تکیه‌گاه، برای همه ملت ایران باز است و بسیجیان همانند یک فدایی در خط مقدم هستند.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها ثابت کرده‌اند که هوشیارند و فریب دشمن را نخواهند خورد، تشریح کرد: امروز نیرو‌های مسلح قوی‌تر، به‌روزتر، منسجم‌تر و دقیق‌تر برای دفاع از ملت ایران و انقلاب اسلامی در تلاش هستند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه جامعه‌ای که اراده آن گرفته شود، قدرت آن نیز از بین می‌رود، تأکید کرد: دشمن ذائقه، فرهنگ و شجاعت ملت ایران را هدف قرار داده است. هدف اصلی دشمن اختلاف‌افکنی میان قومیت‌ها و مذاهب است و در این بخش باید هوشیار باشیم.

وی همچنین در رابطه با عملکرد مطلوب هیئت‌های اندیشه‌ورز، بیان کرد: برای تحقق این امر اطلاعات کافی و بانک اطلاعاتی نیاز است و همچنین گروه‌های تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی، اقدام و بازخوردگیری از دیگر موارد مورد نیاز برای احصا مشکلات است.

سردار معروفی تشریح کرد: این قرارگاه فرهنگی است و می‌توان با هم‌افزایی مقابل موازی‌کاری را گرفته تا به اهداف خود برسیم؛ چراکه امروز دشمن با تمام قوا و ائتلاف، جنگ نرم و عملیات روانی را پیش گرفته و در بستر فضای مجازی با وارونه جلوه دادن حقایق، قلب‌ها را هدف قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ناامیدی دشمنان از بستر جنگ سخت، آنان را به بستر فضای مجازی آورده است، یادآور شد: این دشمن قابل اعتماد و پیش‌بینی نیست؛ زیرا هر کجا اقتدار ایران را دید، سعی کرد آن را بر هم بزند و البته امروز در این صحنه باخته است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها