در مراسم افتتاحیه «رادیو مقاومت»؛

نماینده جنبش حماس در ایران: عملیات طوفان‌الاقصی به پیروزی خواهد رسید

خالد القدومی با بیان اینکه گروهان‌های شهدای عزالدین قسام ۶۰ هزار نیروی آماده به رزم دارد، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی به بهار پیروزی خواهد رسید.
کد خبر: ۶۲۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 06November 2023

عملیات «طوفان الاقصی» به بهار پیروزی خواهد رسیدبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «خالد القدومی» نماینده جنبش حماس در ایران در مراسم افتتاحیه «رادیو مقاومت» با اشاره به اینکه مردم غزه برای قبله اول مسلمانان و برای آزادی مردمی که ۱۷ سال تحت محاصره بودند عملیات طوفان‌الاقصی را آغاز کردند، اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی بعد از تحمل ۷۵ سال ظلم و ستم رژیم صهیونیستی انجام شده است و توانسته که ضربات سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد کند.

خالد القدومی اضافه کرد: مؤلفه‌های این تئوری در جریان طراحی و انجام عملیات طوفان‌الاقصی این است که باید ابتکار عمل در دستان مقاومت باشد؛ اینگونه هم شد و شاهد بودیم که دشمن در جریان انجام این عملیات غافلگیر شود.

نماینده جنبش حماس در ایران با تاکید بر اینکه طوفان‌الاقصی به بهار پیروزی خواهد رسید، یادآور شد: در جریان عملیات طوفان‌الاقصی شاهد بودیم حتی دیوار الکترونیکی که یک میلیارد دلار هزینه آن بود نیز نتوانست مانع نفوذ رزمندگان ما شود و مجاهدان ما با پنج هزار نیرو توانستند به سرزمین‌های اشغالی نفوذ کنند؛ البته باید به این نکته هم اشاره کنم که گروهان‌های شهدای عزالدین‌القسام ۶۰ هزار نیروی آماده به رزم دارد.

وی عنوان کرد: موفقیت مقاومت که با این عملیات غافلگیری انجام شد، خسارات فراوانی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است؛ دشمن صهیونیستی از پنج محور سعی دارد، وارد غزه شود که تاکنون موفقیتی به دست نیاورده است.

رئیس دفتر حماس در تهران با تاکید بر اینکه شب گذشته، شب بسیار سخت و دشواری برای غزه بود، تصریح کرد: شب گذشته دشمن حملات سنگینی داشت که در جریان این حمله ۲۴ تانک دشمن منهدم و ۱۳ سرباز ارتش صهیونیستی کشته شدند؛ برهمین اساس هم امروز شاهد اختلافات شدیدی بین رهبران رژیم صهیونیستی هستیم.

وی افزود: مقامات رژیم صهیونیستی می‌گویند در طول هفت ماه اخیر هفت و نیم میلیارد دلار خسارات در حوزه اقتصاد متحمل شدند؛ ضمن اینکه این مقطع تاریخی برای جهانیان و دولت‌های عربی است. امروز شاهد تظاهرات‌های بزرگ مردم آمریکا در حمایت از فلسطین هستیم.

خالد القدومی با بیان اینکه تا امروز نزدیک به ۲۲۰ هزار نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست را به مناطق امن منتقل کردند، گفت: امروز شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراضی علیه سران و مقامات رژیم صهیونیستی هستیم.

رئیس دفتر حماس در تهران با اشاره بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شکست دشمن در عملیات طوفان‌الاقصی قابل ترمیم نیست، گفت: تحلیل امام خامنه‌ای مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی بر اساس آیات قرآنی است و به نظر من این زمان بسیار زودتر است، زیرا امکانات و تجهیزات مقاومت نیز امروز پیشرفت و رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار