معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛

جزئیات هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام

باقرزاده گفت: هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام در پاییز و زمستان امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ - 24October 2023

جزییات هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان جهان اسلامبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پیرامون جزئیات برگزاری هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام اظهار داشت: تاکنون هفت دوره از این مسابقات برگزار شده است که در هر دوره بین ۳۰ تا ۱۰۰ کشور از کشور‌های مختلف جهان حضور داشتند.

باقرزاده افزود: در سه دوره اخیر این مسابقات که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و همزمان با مسابقات بین المللی بزرگسالان، این مسابقات برگزار شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال مصمم هستیم که هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان جهان اسلام را برگزار کنیم؛ در شصتمین جلسه کمیسیون آموزش قرآن کریم نیز تعدادی از اعضای کمیسیون خواستار برگزاری این مسابقات شدند لذا تصمیم داریم این رویداد جهانی را که این روز‌ها با توجه به شرایط سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و. کشور‌های جهان اسلام بویژه جنایت و کودک کشی‌های صورت گرفته در فلسطین اشغالی برگزاری آن بیش از گذشته احساس می‌شود، با همکاری کمیسیون بین الملل فعالیت‌های قرآنی، سازمان ارتباطات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار کنیم.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام در پاییز و زمستان امسال در دو مرحله غیرحضوری و حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار