در اجتماع دانشجویان عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها مطرح شد؛

جانشین فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی هنوز از شوک طوفان‌الاقصی خارج نشده است

سردار فدوی گفت: آمریکایی‌ها با رفت و آمد دارند تنفس مصنوعی به صهیونیست‌ها می‌دهند و این رژیم هنوز از شوک طوفان الاقصی خارج نشده است.
کد خبر: ۶۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ - 22October 2023

رژیم صهیونیستی هنوز از شوک طوفان‌الاقصی خارج نشده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در اجتماع دانشجویان عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها، اظهار داشت: خبیثان عالم از نزدیک جرات درگیری ندارند، در حالی که در گذشته از این کار‌ها زیاد می‌کردند.

سردار فدوی افرود: به برکت انقلاب اسلامی و حضرت امام، نوک حمله اساسی ما به سمت شیطان بزرگ یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: تحول مثبت جبهه مقاومت از سال ۴۲ با حرکت امام شروع شد و پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی بود که هر روز باعت موفقیت‌های بیشتر شد.

این مقام ارشد نظامی تأکید کرد: حرکت رسمی نظام ما این بود که اسرائیل را بیرون کرد و فلسطین را راه داد.

وی گفت: حرکت دلدادگان انقلاب اسلامی از همان زمان شروع شد و حزب‌الله شکل گرفت و این روند تا الآن ادامه داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: آمریکایی‌ها با رفت و آمد دارند تنفس مصنوعی به صهیونیست‌ها می‌دهند و این رژیم از شوک طوفان الاقصی هنوز خارج نشده است.

سردار فدوی افزود: دست مقاومت به برکت جمهوری اسلامی امروز پر شده و اراده به‌کارگیری آن هم به وجود آمده است.

وی تأکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی این روند دائم گسترش پیدا می‌کند و در ادبیات عملی و سیاسی این حرف‌ها قبل از انقلاب نبوده است. این کار و حمایت از جبهه مقاومت را هم با افتخار و علنی انجام داده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: قرآن کریم ۵۰ آیه متقن دارد و همه این آیه‌ها گفته که این کار را بکنید تا به شما کمک کنم.

سردار فدوی گفت: خبیثان عالم اراده‌ای از خود ندارند و همواره همراه شیطان رجیم هستند.

وی با اشاره به سخنان اوباما رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، گفت: اوباما هم گفته بود ما و همپیمانان خواستیم دولت سوریه نباشد، اما نتوانستیم، چون ایران نخواست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران، گفت: از هر مظلومی در عالم دفاع می‌کنیم و با هر ظالمی در دنیا مبارزه خواهیم کرد. از اوایل انقلاب پای هر کاری رفتیم، موفق بودیم.
 
سردار فدوی افزود: باید به تکالیف عمل کنیم و خداوند به ما برای پیروزی در جبهه حق، صبر و استقامت می دهد، هیچ‌گاه جبهه باطل پیروز نمی‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: وقتی عامل ناامنی در منطقه از بین برود، موفقیت‌های بعدی بیشتر خواهد شد. آمریکایی‌ها هم خودشان را فدای صهیونیست‌ها نمی‌کنند و به راحتی صهیونیست‌ها را فدای خود خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها