معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن نمی‌تواند ذائقه ملت عاشورایی ایران را تغییر دهد

سردار معروفی با بیان اینکه مردم ایران مجاهدان صحنه نابرابر در جنگ ترکیبی هستند، گفت: دشمن هرگز نمی‌تواند ذائقه ملت عاشورایی ما را تغییر دهد.
کد خبر: ۵۵۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 21November 2022

سردار معروفیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در همایش ملی اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی بسیج کارگران و کارخانجات اظهار داشت: در یک جنگ نابرابر ترکیبی قرار داریم که دشمنان، حوزه‌های معیشتی، اقتصادی و تولیدی را در این جنگ هدف قرار داده‌اند.

سردار معروفی ادامه داد: مردم ایران، مجاهدان صحنه نابرابر در جنگ ترکیبی هستند. به ملت بزرگ‌مان به خاطر داشتن چنین روحیه‌ای، تبریک می‌گویم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف‌گذاری دشمن در جنگ ترکیبی، جامعه کارگری ما بود، افزود: جامعه کارگری ما با پیروزی از این امتحان بیرون آمد.

وی در ادامه به توان بازدارندگی کشور اشاره و عنوان کرد: امروز بازدارندگی بزرگ‌مان را مدیون شهیدان انقلاب اسلامی هستیم.

سردار معروفی با اشاره به تأثیرات فرامرزی بسیج، گفت: نقش بسیج را در اقدام و عمل گروه‌هایی نظیر حشد الشعبی، انصارالله، حزب‌الله و مقاومت مردمی کشور یمن، دیدیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیج با نگاه ولایی، نیرویی فیزیکی نیست؛ بلکه یک اندیشه و آرمان است. فرهنگ بسیج، فرهنگ عاشوراست.

وی اظهار داشت: انقلاب ما عاشورایی است و بسیج نیز یک نیروی عاشورایی است و دشمنان هرگز نمی‌توانند ذائقه ملت عاشورایی ما را تغییر دهند.

سردار معروفی با بیان اینکه شهدای ما متعلق به همه ملت ایران هستند، گفت: امام عظیم‌الشأن ما، بسیج را بنیان نهادند و اثرات آن را امروز در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم. بسیج مستضعفین افتخار دارد که در مرجعیت برای ملت بزرگ ایران، عضو هیچ حزب و گروهی نیست. بسیج سیاسی هست؛ اما سیاسی‌کار نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین سیاست بسیج را همراهی با انقلاب و مردم خواند و افزود: باید جانمان را فدای ملت کنیم؛ چراکه بسیج ذوب در انقلاب، ولایت و مردم است.

وی اضافه کرد: بسیج، رقیب هیچ‌کسی نیست؛ بلکه کمک‌حال و مرجع است. بسیج در زمان دولت‌های گذشته و دولت فعلی، نقش خود را خدمت به ملت بزرگ ایران قرار داده است.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه امروز در تمام عرصه‌ها درکنار دولت‌مان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات اجتماعی هر پرچمی که بالا برود، پرچم انقلاب است.  

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار