عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌های معاند جای شهید و جلاد را تغییر می‌دهند/ اعدام نوجوانان در عربستان به چشم هیچ مدافع حقوق بشری نمی‌آید

رشیدی‌کوچی گفت: در رسانه‌های معاند جای شهید و جلاد تغییر می‌کند، در چنین شرایطی ما باید توجه بسیار بیشتری به جوانان داشته باشیم و در عرصه جهاد تبیین ابتدا جوانان را مخاطب قرار دهیم.
کد خبر: ۵۵۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 12November 2022

رسانه‌های معاند جای شهید و جلاد را تغییر می‌دهند/ اعدام نوجوانان در عربستان به چشم هیچ مدافع حقوق بشری نمی‌آید!«جلال رشیدی‌کوچی» عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به سیاست‌های دوگانه آمریکا در قبال مردم ایران، اظهار داشت: هیچ شکی در اینکه دشمنان کمر به نابودی جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند و با تمام توان در حال طراحی نقشه‌های گوناگون برای ضربه زدن به نظام هستند، وجود ندارد.

رشیدی‌کوچی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که آمریکایی‌ها پیش می‌برند و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به درستی به آن اشاره داشتند، سیاست دوگانه‌ای است که در قبال مردم ایران اعمال می‌کنند، ما امروز در روز روشن می‌بینیم که در عربستان چند صد نوجوان در صف اعدام و قطع شدن گردنشان هستند، ولی کوچک‌ترین صدایی از هیچ رسانه یا محفل بین‌المللی مدافع حقوق بشر به صدا درنمی‌آید.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که نیروی‌های حافظ امنیت در ایران وقتی به مقابله با افراد مسلح و اغتشاشگر می‌پردازند، در رسانه‌ها کاملاً وارونه منعکس می‌شود و شدیدترین عملیات روانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

وی افزود: در رسانه‌های معاند جای شهید و جلاد تغییر پیدا می‌کند، در چنین شرایطی ما باید توجه بسیار بیشتری به جوانان داشته باشیم و در عرصه جهاد تبیین ابتدا جوانان را مخاطب قرار دهیم.

رشیدی‌کوچی تصریح کرد: اکنون با نسلی مواجه هستیم که با آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا فاصله دارد، زیرا، ما مسئولان نتوانستیم با آنها ارتباط بگیریم و آرمان‌ها، ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را برای آنها تبیین کنیم، این نقاط ضعفی است که باید برای رفع آن تلاش کنیم.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه بنیادینی باید به آموزش و پروش داشت، گفت: باید از تهدید به وجود آمده فرصتی برای آینده ایجاد کرد، در واقع ما قبل از هر چیزی باید روندهای غلطی که در گذشته وجود داشته است را بپذیریم، سپس برای اصلاح آن برنامه ارائه کنیم.

انتهای پیام/371 ‎

نظر شما
پربیننده ها