نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی:

جهاد تبیین بیان توأمان دستاوردها و نقاط ضعف است

ابراهیمی گفت: علاوه بر بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی لازم است که نقاط ضعف و مشکلات صادقانه برای مردم بیان شود، در این صورت نه تنها از سوءاستفاده دشمنان جلوگیری می‌شود، بلکه مردم هم قانع می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 07November 2022

جهاد تبیین بیان توأمان دستاوردها و نقاط ضعف است«یحیی ابراهیمی» نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین و اقدامات موثر مسئولان برای تحقق این مهم اظهار داشت: جدای از ضعف عملکردی مدیران که هیچ‌کس نمی‌تواند منکر آن شود، جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه‌های علمی، زیرساختی، پزشکی داشته است.

ابراهیمی گفت: گاهی اوقات جنگ جناح‌های سیاسی به قدری بالا می‌گیرد و یکدیگر را به حدی تخریب می‌کنند که مردم دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را نمی‌بینند و نمی‌دانند قبل از انقلاب کجا بودیم و اکنون به چه جایگاهی رسیده‌ایم.

نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بنده به عنوان یک نماینده از تریبون مجلس و نماز جمعه برای بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی استفاده کنم و به روشنگری در این حوزه بپردازم، قطعاً مردم قانع شده و نسبت به بسیاری از پیشرفت‌های بعد از انقلاب آگاه خواهند شد.

وی ادامه داد: علاوه بر بیان دستاوردها لازم است که نقاط ضعف و مشکلات کشور صادقانه و برای مردم بیان شود، در این صورت نه تنها از سوءاستفاده دشمنان جلوگیری می‌شود، بلکه مردم هم قانع می‌شوند.

ابراهیمی تأکید کرد: در حوزه دستاوردهای هسته‌ای، پزشکی، تولید علم و آمار بی‌نظیر زنان تحصیل کرده باید به صورت ویژه برای مردم روشنگری شود، اگر مردم نسبت به این دستاوردها آگاه شوند در رفع مشکلات کشور با مجموعه حاکمیت همراهی خواهند کرد، به طور طبیعی نمی‌توان انتظار داشت که دشمن دست و روی دست بگذارد و بنشیند.

نماینده مردم دلفان گفت:‌ دشمنان چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب اسلامی علیه مردم ایران یکدست و متحد بودند، معتقدم در چنین شرایطی با رهبری امام‌گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت ملت شریف ایران ما می‌توانیم این روزها را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در خصوص تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه ویژه به موضوع جهاد تبیین همه گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم باید وارد صحنه شوند و در این عرصه جهاد کنند تا دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم و نسل جدید بازگو شود، زیرا در اغتشاشات اخیر عموم بازداشت شدگان دهه هشتادی‌هایی بودند که هیچ درکی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نداشته‌اند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار