نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی:

تفرقه‌افکنی میان اقشار جامعه تکمیل پازل «داعش» است

زنگنه گفت: با توجه به شناختی که از ماهیت داعش داریم باید نسبت به تکمیل پازل این گروه تروریستی در تفرقه‌افکنی میان اقشار مختلف کشور هوشیار باشیم.
کد خبر: ۵۵۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۱ - 02November 2022

تفرقه‌افکنی میان اقشار مختلف جامعه تکمیل پازل «داعش» است/ صف دانشجویان معترض با مجریان طرح‌های دشمن جدا شود«محسن زنگنه» نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) اظهار داشت: داعش متعلق به امروز و دیروز نیست. بلکه، داعش پروژه‌ای بود که روسای‌جمهور آمریکا برای ایجاد تفرقه در میان مذاهب اسلامی و کاهش اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب غرب آسیا طراحی کردند.

زنگنه با بیان اینکه خلق داعش توسط آمریکا اعتراف مسئولان این کشور است، گفت: ما طی سال‌های گذشته بارها شاهد این قبیل اقدامات تروریستی در داخل و خارج از مرزهای کشور بودیم، از این سو ماهیت داعش برای مردم و مسئولان کاملاً مشخص است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم اینگونه اقدامات معمولاً با دو هدف انجام می‌شود، اولین هدف دشمن در انجام اقدامات تروریستی ایجاد ناامنی در کشور است، اما هدف دوم تفرقه‌افکنی در میان اقوام و مذاهب گوناگون ایرانی است، با توجه به شناختی که از ماهیت داعش داریم باید نسبت به تکمیل پازل این گروه تروریستی در تفرقه‌افکنی میان اقشار مختلف کشور هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه در کشور اقشار مختلف با تفکرات و عقاید گوناگون وجود دارد، گفت: برخی از اقشار نسبت به روندهایی که در کشور ساری و جاری است اعتراضات به حقی دارند، این اعتراضات در هر کشوری به ویژه کشورهای دموکرات طبیعی است، زیرا یکی از خصایص مهم مردم‌سالاری وجود تنوع فکری در جامعه محسوب می‌شود.

زنگنه تأکید کرد: ما باید مراقب باشیم که خدایی ناکرده همزمانی این اقدام وحشیانه که حقیقتاً هم اقدام تلخی بود با برخی از حوادثی که اخیراً در کشور اتفاق افتاده است، همزادپنداری نشود، قطعاً باید به جوانان اعم از دختران و پسران دانشجو که اعتراضات و ابهاماتی دارند با افرادی که از خارج خط گرفته و دست به اقدامات تروریستی می‌زنند تفکیک قائل شویم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام تروریستی داعش در شاهچراغ که منجر به شهادت عده‌ای از هموطنانمان شد باید موجب وحدت هر چه بیشتر جامعه شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار