علی اصغر فانی:

پرسش مهر گام مؤثری در پرورش روحیه پرسشگری است

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اقدام اساسی پرسش مهر می‌تواند گام مؤثری در پرورش روحیه پرسشگری باشد.
کد خبر: ۹۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ - 19July 2016

پرسش مهر گام مؤثری در پرورش روحیه پرسشگری است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، علی اصغر فانی در کنگره ملی پرسش مهر ۱۶که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در حال برگزاری است با بیان اینکه  برجام، اقدام بسیار بزرگی در وضعیت فعلی کشور است، گفت:  موفقیت مذاکرات رابه ملت ایران تبریک میگویم.

وی افزود: آموزش و پرورش کارکردها و ساحتهای مختلفی در تربیت دارد که که یکی از ساحتهای تربیت در آموزش و پرورش به استناد سند تحول، تربیت سیاسی و اجتماعی است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اقدام اساسی پرسش مهر میتواند گام مؤثری در پرورش روحیه پرسشگری باشد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش برنامههای متعدد و متنوعی در تربیت سیاسی و اجتماعی دارد و پرسش مهر یک حلقهای از این تربیت سیاسی و اجتماعی است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: پرسش مهر گام موثری برای تقویت و پرورش روحیه پرسشگری  و تحلیل است همچنین، تعامل بین معلمان، دانشآموزان و اولیاء با پرسش مهر تقویت میشود.

وی بیان کرد: امسال فرهنگیان، دانشآموزان و اولیای آنها در این فراخوان شرکت و بیش از یک میلیون و ۷۰۰هزار نفر از اولیای دانشآموزان درگیر پرسش مهر شدند که نقش آموزش و پرورش در فرهنگسازی و حرکتهای اجتماعی را نشان میدهد.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد:  پرسش مهر اقدام مؤثری برای حساس شدن دانشآموزان نسبت به رخدادهای محیطی، داخلی و بینالمللی است.

وی بیان کرد: خوشحالیم که امسال شاهد حضور بیش از ۳میلیون و ۲۰۰هزار دانشآموز، معلم، دانشجومعلمان و اولیاء در فراخوان ملی پرسش مهر بودیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار