مسئول اردویی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد؛

اعزام دانشجویان خارجی به راهیان نور غرب کشور

مسئول اردویی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ - 12July 2016

اعزام دانشجویان خارجی به راهیان نور غرب کشور

سرگرد محسن کریمی مسئول اردویی سپاه صاحبالامر(عج)در گفتگو با دفاع پرس گفت: راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور در سال جدید از اردیبهشت ماه آغاز شده و گروهی از دانشجویان خارجی دانشگاه بینالملل امام خمینی(ره) و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور بازدید کردهاند.

وی در ادامه افزود: کاروانهای راهیان نور غرب به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استانهای کرمانشاه و کردستان بازدید و با معارف شهدا آشنا میشوند که این اعزام تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

کریمی تصریح کرد: استقبال از راهیان نور بسیار زیاد است و تقاضای ادارات و اصناف برای حضور در راهیان نور بالاست ولی ظرفیت، منابع و امکانات محدود است و اگر منابع فراهم باشد تا ده هزار نفر هم تقاضا داریم و میتوانیم اعزام کنیم.

کریمی بیان کرد: در جریان این بازدید کاروانهای راهیان نور از برنامههای جانبی همچون بازدید از باغ موزههای دفاع مقدس و جاذبههای تاریخی، برگزاری رزمایش و برنامههای فرهنگی و مذهبی استفاده میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار