در آستانه حماسه بزرگ ۹دی؛

سامانه شباب در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افتتاح شد

سامانه شباب بسیج استان چهارمحال و بختیاری با حضور فرماندهان و مسئولین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به صورت ویدیو کنفرانس در استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱ - 29December 2013

سامانه شباب در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آیین افتتاح سامانه اینترانتی شباب بسیج گفت: این سامانه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و پاسخگویی به مطالبات معظم له راه اندازی می شود و بستر مناسبی را برای ارتباط رده های مختلف بسیج فراهم می آورد.

محمد سلیمانی افزود: سازمان بسیج مستضعفین با برخورداری از بسیجیان ورزیده در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... نیازمند شبکه اختصاصی با عنوان سامانه شباب بود تا با حضور مؤثر در فضای مجازی در میدان تولیدات این عرصه نیز سهم خود را ایفا کند.

وی ادامه داد: شبکه شباب با بخش های مختلف سازمانی و غیر سازمانی می تواند ارتباط بیش از پیش ردههای مختلف بسیج را با هم میسر سازد و بر غنای فضای مجازی بیفزاید.

شایان ذکر است در این روز، فرماندهان نواحی بسیج استان چهارمحال و بختیاری به صورت ویدیو کنفرانس با سردار محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به گفتگو پرداختند و شبکه شباب بسیج شهرستان های استان به بهره برداری رسید.

نظر شما
پربیننده ها