فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد

اهتزاز پرچم متبرک کربلا در میدان امام حسین(ع) شهرکرد

سردار رضا محمدسلیمانی گفت: همزمان با روز پاسدار، پرچم متبرک کربلا در میدان امام حسین (علیه السلام) شهرکرد، به اهتزاز در می آید.
کد خبر: ۸۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ - 08May 2016

اهتزاز پرچم متبرک کربلا در میدان امام حسین(ع) شهرکرد


به گزارش دفاع پرس ازچهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک حلول ماه شعبان و فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: پرچم متبرک کربلای معلا در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد با حضور مسئولان ارشد استان و نیروهای مسلح به اهتزاز در می آید.

سردار رضا محمدسلیمانی، پاسداران انقلاب اسلامی را حافظان حریم ولایت و ارزش های والای اسلامی دانست و تأکید کرد: به مناسبت جشن و اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار، 11 عنوان برنامه ویژه در رده های سپاه استان برگزار می شود.

وی، ادامه داد: جشن بزرگ میلاد ثارالله علیه السلام، برافراشتن پرچم متبرک بارگاه حضرت امام حسین علیه السلام در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و عطرافشانی و غباروبی قبور مطهر شهداء،بخشی از برنامه های این هفته است.

سردار محمدسلیمانی، گفت: پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، همایش های بصیرت افزایی و حضور فرماندهان در برنامه های رادیو تلویزیونی از دیگر عناوین مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته پاسدار در سطح استان چهارمحال و بختیاری است.


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار