تغییر سبک زندگی مردم از برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: دشمنان به دنبال این هستند تا با برنامه‌های مبتذل شبکه های ماهواره‌ای، ذائقه ، اندیشه و سبک زندگی مردم را تغییر دهند.
کد خبر: ۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴ - 15December 2013

تغییر سبک زندگی مردم از برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در همایش قانونمداری و امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد با اشاره به اینکه آیات و روایات بسیاری در خصوص اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد به آیات ۱۴و ۲۱۷سوره مبارکه بقره اشاره کرد و افزود:  وقتی دشمن از ما راضی میشود که از آیین و روش آنها پیروی کنیم.

سردار محمد سلیمانی برنامه های مبتذل شبکه های ماهوارهای را راستای تغییر ذائقه و اندیشه و سبک زندگی مردم دانست و اظهار داشت:  لباس جنگ در زمان حاضر تغییر پیدا کرده و در تهاجم فرهنگی، دشمن بدون توپ و تانک، برنامههای مورد نظر خود را از طریق ابزار رسانهای اجرا میکند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال وبختیاری، با تأکید بر توجه مسئولین به فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، وضع حجاب و عفاف دراستان چهارمحال و بختیاری را نسبت به سایر استان ها، مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در سالهای اخیر تنها دغدغه دشمنان این بوده است که انقلاب اسلامی را از داخل تهی کنند و در همین راستا، استکبار و دشمنان دست به دست هم دادهاند تا چراغی را که در پرتو امام و انقلاب در جهان روشن شده است خاموش کنند و  انقلاب را با روشهای گوناگون از مسیر اصلی خود منحرف سازند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) هشت سال جنگ تحمیلی و جنگ سخت را در ادامه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را از اقدامات دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: رسانههای مختلف و ماهوارههای تحت سلطه استکبار با حرکات آرام و خزنده، بهدنبال تغییر در سبک زندگی مردم و وارد کردن شبهات به اعتقادات آنان هستند.

وی با یادآوری فرهنگ دینی مردم ایران اسلامی، اظهار داشت: ترویج قومیت گرایی و ایجاد اختلافات قومی قبیلهای، یکی دیگر از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران است.

سردار محمدسلیمانی، تصریح کرد: دشمنان علیرغم پیشرفتهای بزرگ دانشمندان ما در علوم مختلف ازجمله دانش هستهای، نانو تکنولوژی و ... در صدد ناکارآمدن نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی، امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی دانست و با تأکید بر توجه مسئولین به این فریضه مهم، اظهار داشت: باید فرهنگ ناب و بومی استان تقویت و حفظ شود و با حراست از باورهای اعتقادی جلوی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن گرفته شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار