انتشار کتاب­ های جدید دینی در مرکز قرآنی روسیه

کتاب جدید تجوید توسط مرکز «زید بن سبیت» در روسیه برای آموزش قرآن به کودکان منتشر شد.
کد خبر: ۷۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ - 15March 2016

انتشار کتاب­ های جدید دینی در مرکز قرآنی روسیه

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مرکز قرآنی «زید بن سبیت» در راستای فعالیت­های مداوم و جدی در حوزه تدریس و نشر کتاب دینی، این مرتبه دو کتاب آموزشی از سری کتاب­های تجوید و آموزش قرآن به کودکان منتشر کرده است.

به گفته الیاس حضرت الیاسوف مدیر این مرکز، کتاب جدید «تجوید» ادامه کتاب­هایی است که پیشتر منتشر شده­اند. 

وی همچنین خاطر نشان کرد:دلیل انتشار کتاب به زبان روسی، فقدان این دست کتاب­ها در روسیه و به زبان روسی است و در این کتاب به ظرایف علم قرآنی توجه شده است.

مرکز «زید بن سبیت» در طول دو سال گذشته جلساتی برای آموزش افراد ترتیب داده و از تجربه­ غنی حاصل شده در تالیف کتاب­ها بهره گرفته است. کتاب «تجوید» برای آن دسته از مخاطبینی است که به امر تدریس این درس مشغولند.

الیاس حضرت می­گوید: «دانشجویان مرکز قرآنی در ساراتوف از این پس کتاب «تجوید» را مبنای آموزش قرار می­دهند. علاوه بر این چند کتاب نیز برای آموزش الفبای عربی به کودکان آماده شده است. این کتاب شیوه آموزشی جدیدی را ابداع نکرده است اما بدلیل کمبود کتاب­های آموزشی برای تدریس به کودکان، ضرورت تدوین کتاب­های جدید محسوس بود.»

وی همچنین گفت: کتاب­های «کتاب راه گشا»، «مروری بر علم تجوید»، «تجوید. بخش اول» و «زبان عربی – کلید دانش» و «قوانین نور» را نیز تالیف کرده است.

منبع:مهر

نظر شما
پربیننده ها