رییس دانشگاه قم:

الگوی مدیریت آیت‌الله رییسی با شهادت‌شان ماندگار شد

حجت‌الاسلام «شریفی» گفت: آیت‌الله رییسی الگویی بی‌سابقه و بی‌نظیر از خدمت خستگی‌ناپذیر و مخلصانه به جامعه اسلامی را به نمایش گذاشت و شهادت، عاملی برای ماندگارشدن این الگوی مدیریتی در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 20May 2024

الگوی مدیریت مخلصانه و جهادی آیت الله رییسی، با شهادت ماندگار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمدحسین شریفی» رییس دانشگاه قم در پیامی، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و همراهان وی را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

خبر شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور خدوم و محبوب جمهوری اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گران‌قدر او، دل‌های همه ایرانیان و مظلومان عالم را داغ‌دار کرد.

اینجانب به‌عنوان عضوی کوچک از جامعه دانشگاهی کشور و از سوی خانواده بزرگ دانشگاهیان دانشگاه بین‌المللی قم، این مصیبت بزرگ و جانکاه را به محضر امام‌زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و همه دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان، تسلیت می‌گویم.

آیت‌الله رئیسی در طول دوران پرافتخار مدیریت خود، الگویی بی‌سابقه و بی‌نظیر از خدمت جهادی، خستگی‌ناپذیر و مخلصانه به جامعه اسلامی را به نمایش گذاشت. بدون شک، شهادت او عاملی برای ماندگارشدن این الگوی مدیریتی در جامعه اسلامی خواهد بود.

یادش همواره در ذهن و ضمیر یکایک ایرانیان گرامی خواهد بود و امیدوارم که راهش و مرامش نیز پر رهرو باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار