در پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی در پی شهادت آیت‌الله «رئیسی» تأکید شد؛

مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان بود

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور محبوب را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ - 20May 2024

مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور محبوب را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح  است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور محبوب کشورمان و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بود.

مصادف شدن این شهادت با روز میلاد امام رضا(ع) و سال‌ها حضور آن شهید بزرگ در آستان مقدس رضوی نشان از دلدادگی و خلوص نیت دارد.

شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور عزیز و محبوب، حضرت آیت‌الله «رئیسی» و جمعی از همراهانشان را به محضر امام عصر(عج )، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و عموم مردم ولایت‌مدار تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار(علیهم‌السلام) را مسئلت‌ دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار