جانشین قرارگاه جنوب‌ شرق ارتش:

باید دستاوردهای نظام و انقلاب را به مردم گفت و جامعه را امیدوار کرد

سرتیپ دوم «ملکی‌زاده» بیان اینکه مردم نظام اسلامی و کشور را دوست دارند و دلشان می‌خواهد کشور در تمام عرصه‌ها موفق باشد و پیشرفت کند، افزود: باید دستاوردهای نظام و انقلاب را به مردم گفت و جامعه را امیدوار کرد؛ تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور است.
کد خبر: ۶۶۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ - 19May 2024

دستاوردهای نظام و انقلاب را به مردم گفت و جامعه را امیدوار کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرتیپ دوم «عباس ملکی‌زاده» جانشین قرارگاه جنوب‌ شرق ارتش صبح امروز در مراسم تجلیل از مسئولان روابط عمومی و ارتباطات یگان‌های ارتش مستقر در استان کرمان با تبریک دهه کرامت و ولادت امام هشتم حضرت رضا (ع)، اظهار داشت: در عصر ارتباطات قرار داریم و امروز با این تکنولوژی جوامع به هم نزدیک شدند.

وی با بیان اینکه انسان با خود، خدای خود و جامعه باید ارتباط برقرار کند، گفت: اگر انسانی رابطه بین خود و خدای خود را درست کند، قطعاً در جامعه موفق خواهد بود و خدا رابطه بین او و مردم را درست می‌کند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند هر چه به آنها گزارش می‌شود صادقانه باشد، بیان کرد: نباید در پوشش اخبار بزرگنمایی کرد و یا به دنبال فریب مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مردم نظام اسلامی و کشور را دوست دارند و دلشان می‌خواهد کشور در تمام عرصه‌ها موفق باشد و پیشرفت کند، افزود: باید دستاوردهای نظام و انقلاب را به مردم گفت و جامعه را امیدوار کرد؛ تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور است.

ملکی‌زاده ادامه داد: روابط عمومی دستگاه‌ها نقش مهمی در جامعه امروزی دارند و باید در مقابل توطئه دشمن که شبهه‌افکنی و دروغ‌گویی و سیاه‌نمایی را در دستور کار خود قرار داده‌اند ایستاد و این توطئه شوم را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام محمد دوست‌محمدی نیز در این آیین با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: در دنیای امروز روابط عمومی و ارتباطات بسیار اهمیت دارد و حتماً باید افراد متخصص در این عرصه به‌کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و باید بدانیم که جایگاهی که روی صندلی آن نشستیم از ما نیست و خون هزاران شهید پای آن ریخته شده است، گفت: بیش از 500 مراسم در سال گذشته به مناسبت‌های مختلف در یگان‌های ارتش در سراسر استان برگزار شده است که روابط عمومی برای پوشش آن تلاش می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش با اشاره به اینکه 360 دقیقه برنامه تلویزیونی و حدود 80 دقیقه برنامه رادیویی در این ارتباط تولید شده است، افزود: بیان دستاوردهای نظام اسلامی باید مدنظر باشد چرا که در جهت امیدآفرینی در جامعه بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است و تمام تلاش خود را می‌کند تا با سیاه‌نمایی نقاط ضعف ما را بزرگنمایی کند، ادامه داد: همه ما باید در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار