مسئول بسیج رسانه:

هدف جام رسانه‌ای امید تغییر ذائقه‌ها از تهدیدمحوری به فرصت‌محوری است

کارآموزیان گفت: هدف جام رسانه‌ای امید تغییر ذائقه مردم از تهدید محوری به فرصت محوری و تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ - 19May 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «مرتضی کارآموزیان» مسئول سازمان بسیج رسانه و مسئول برگزاری «جام رسانه امید» در مراسم اختتامیه «جشنواره رسانه امید» اظهار داشت: سال گذشته با همکاران تصمیم گرفتیم یک رویدادی تحت عنوان «جام رسانه‌ای امید» را برگزار کنیم.

مسئول بسیج رسانه ادامه داد: بزرگترین خطری که انقلاب را تهدید می‌کند خط تحریف است. بر همین اساس ما باید مانع از تحقق چنین موضوعی شویم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی جام رسانه‌ای را سال گذشته در ۲۷ استان برگزار کردیم. در این راستا در سال گذشته ۲۶ هزار رسانه را درگیر کردیم که به تولید محتوا و انتشار در سکو‌های مختلف پرداختند.

کارآموزیان اضافه کرد: افراد منتخب این جام رسانه‌ای به تهران آمدند و اختتامیه را با کلیدواژه امید و پیشرفت ایران برگزار کردیم.

مسئول برگزاری جام رسانه‌ای امید عنوان کرد: در مراسم دیروز و امروز ۱۷ نفر از مدیران سازمان‌های بزرگ حضوری و تصویری ارائه‌هایی را داشتند. ضمن اینکه به دنبال آن نیز همزمان تولید محتوا هم داشتیم.

وی تصریح کرد: البته یکی از شروط مهم ما این بود که مردم تولید محتوا‌های این رویداد‌ها را ببینند. ضمن اینکه بحث پالایش محتوا توسط کارشناسان ما انجام شد که دانشکده خبر نیز، در این مسیر با ما همکاری داشت.

کارآموزیان افزود: ما روز خبرنگار  ۱۷ مرداد را درپیش داریم. تقدیر اصلی تولیداتی که در ۳۶ ساعت اخیر انجام شده را برای روز خبرنگار درنظر می‌گیریم.

مسئول بسیج رسانه ادامه داد: هدف ما امیدآفرینی، تغییر ذائقه مردم ایران از تهدید محوری به فرصت محوری و عادت کردن به شنیدن خبر‌های خوش و تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

 

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار