نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ارتقای نظام اسلامی در سایه تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت است

نوری گفت: برنامه‌ریزی برای ترویج و ارتقای نظام اسلامی و کارکنان متخلق به اخلاق اسلامی در سایه تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت است. باید در جامعه به ویژه در بین جوانان این رسالت فرهنگی مورد اهتمام کامل قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ - 18May 2024

ارتقای نظام اسلامی در سایه تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (شنبه) حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در نشست اخلاق اداری مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: باید توجه کرد که در واقع بطن اصلی برنامه‌ها و مأموریت‌های ادارات و نهاد‌های کشوری و لشکری، فرهنگی است. باید اقتدار فرهنگی در تمامی شؤون اداری نظام اسلامی محسوس و به منظور نمایان شدن بیش‌ازپیش آثار آن در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر اداره و دستگاه اجرایی برای پیشرفت در فعالیت‌های فرهنگی لازم و ضروری است، افزود: با نیازسنجی و شناسایی نقاط ضعف و قوت و برنامه‌ریزی دقیق و متناسب با استفاده از کارکرده‌های فعالیت‌های فرهنگی، تمامی شؤون اسلامی که در درون خانواده‌ها نهادینه شده است، تقویت و در جهت حفظ نظام و انقلاب باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به الگوگیری از سیره و منش شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: با فرهنگ دفاع مقدس و حماسه رزمندگان می‌توان تمامی فعالیت‌های فرهنگی در جهت وظایف و تکالیف هر اداره و مجموعه‌ای تعریف کرد. برنامه‌ریزی برای ترویج و ارتقای نظام اسلامی و کارکنان متخلق به اخلاق اسلامی در سایه تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت است. باید در جامعه به ویژه در بین جوانان این رسالت فرهنگی مورد اهتمام کامل قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار