امام جمعه موقت کرمانشاه:

در جنگ تحمیلی ما به جز خداوند متعال هیچ یاور و پشتیبانی نداشتیم

حجت الاسلام «محمدی پور» گفت: در جنگ تحمیلی ما به جز خداوند متعال هیچ یاور و پشتیبانی نداشتیم و همه کشورهای دنیا علیه ما فعالیت می کردند و از هیچ کشوری هم نمی توانستیم سلاح جنگی تهیه کنیم اما با توصل به خداوند، ائمه و رهنمودهای امام راحل توانستیم امید را در جامعه تزریق کنیم و پیروز جنگ باشیم.
کد خبر: ۶۶۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ - 17May 2024

در جنگ تحمیلی ما به جز خداوند متعال هیچ یاور و پشتیبانی نداشتیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سید امبر محمدی پور» امام جمعه موقت شهرستان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته شتان ضمن عرض تبریک به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ذات انسان به گونه ای است که ممکن است بعد از رسیدن به قدرت، مست آن جایگاه شده و وظایف خود را فراموش کند و لذا منتخبان مردم باید مراقب این موضوع باشند.

وی با بیان اینکه در حکومت های جمهوری و مردمی مسوولان باید بیش از پیش مراقب دسیسه های شیطان باشند افزود: برخی از افراد باتقوا هم ممکن است بعد از رسیدن به قدرت و انتخاب توسط مردم، تقوای خود را از دست دهند و یادشان می رود چقدر برای کسب رای مردم خواهش و التماس می کردند.

امام جمعه موقت شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه افرادی که با بی قانونی وارد مجلس می شوند نباید در جایگاه قانون گذار قرار بگیرند افزود: مردم محروم کرمانشاه به قدرت نمایندگان مجلس نیاز دارند و لذا این منتخبان باید بدانند که شیطان در کمین دین و ایمان آنها قرار دارد و بعد از راهیابی به مجلس وعده های خود را فراموش نکنند.

حجت الاسلام محمدی پور در بخش دیگری از صحبت های خود بر تزریق امید اجتناب از یاس و ناامیدی در جامعه تاکید کرد و گفت: تزریق امید در جامعه از تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری است و اشخاصی که با تحلیل های سیاسی خود به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در جامعه هستند، بدانند که مرتکب گناه کبیره شده اند.

وی با اشاره به پیروزی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و رویارویی با رژیم بعث با امکانات محدود، بیان کرد: در جنگ تحمیلی ما به جز خداوند متعال هیچ یاور و پشتیبانی نداشتیم و همه کشورهای دنیا علیه ما فعالیت می کردند و از هیچ کشوری هم نمی توانستیم سلاح جنگی تهیه کنیم اما با توصل به خداوند، ائمه و رهنمودهای امام راحل توانستیم امید را در جامعه تزریق کنیم و پیروز جنگ باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار