نماینده ولی فقیه در لرستان:

روز اول خرداد، روز مقاومت مردم لرستان است

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: روز اول خرداد به عنوان روز مقاومت مردم  لرستان در تقویم جمهوری اسلامی درج و ثبت شده است
کد خبر: ۶۶۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲ - 17May 2024

روز اول خرداد، روز مقاومت مردم  لرستانبه گزارش  دفاع‌پرس در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرمآباد در حاشیه برگزاری یادواره شهدای حاج عمران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاریخ لرستان مملو از دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی از خاک میهن اسلامی ایران است و در یکصد سال اخیر مدال‌های افتخاری استان لرستان در دفاع از میهن اسلامی دارد که در هشت سال دفاع مقدس این بارزتر است.

وی  افزود: عصاره این مبارزه‌ها و مجاهدت‌ها خود را در عملیات حاج عمران نشان داد، در این عملیات ۳۰۰نفر از  بهترین فرزندان این استان به شهادت رسیدند و جمعی هم مجروح و جانباز شدند.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: به پاس این مقاومت روز اول خرداد به عنوان روز مقاومت مردم  لرستان در تقویم جمهوری اسلامی درج و ثبت شده است، در شورای فرهنگ عمومی این موضوع مطرح شد و مورد تایید قرار گرفت و روز اول خرداد که روز بزرگداشت شهدای حاج عمران است از این پس روز مقاومت استان لرستان نامیده شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز نیز آغازی برای دومین کنگره شهدای لرستان است که ان شالله با همیاری همه به خوبی برگزار شود چرا که هرچه داریم از شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار