ساخت مستند کوتاه «الف دزفول» کلید خورد

فیلم کوتاه مستند «الف دزفول» به کارگردانی «شاهین رشیدی» و «شاهین باباپور» پیرامون مقاومت و ایستادگی مردم دزفول در زیر موشک‌باران جنگ در مراحل نهایی تولید است.
کد خبر: ۶۶۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 16May 2024

ساخت مستند کوتاه «الف دزفول» کلید خوردبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «ناصر مدنی» مدیر تولید فیلم کوتاه مستند «الف دزفول» امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: فیلم کوتاه مستند «الف دزفول» به کارگردانی «شاهین رشیدی» و «شاهین باباپور» پیرامون مقاومت و ایستادگی مردم دزفول در زیر موشک‌باران جنگ در مراحل نهایی تولید است.

وی افزود: فیلمبرداری بخش‌هایی از این مستند از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت در دزفول با هنرنمایی هنرمندانی از دزفول و کشور انجام شد و ادامه فیلمبرداری با حضور برخی چهره‌های مطرح سینمایی طی روزهای آینده در تهران انجام می‌شود.

مدیر تولید این فیلم کوتاه مستند گفت: مراحل ساخت و تدوین این مستند طی روزهای آینده تکمیل و همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش می‌شود.

وی با اشاره به انفجارهای هماهنگ شده طی امروز و روز گذشته در دزفول یادآور شد: این انفجارهای هماهنگ شده با کسب تمام مجوزهای قانونی و اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شده و در راستای فیلمبرداری بخش‌هایی از این مستند بود.

مدنی تصریح کرد: فیلمبرداری در ۲ بوستان منطقه رعنا زیر پل قدیم و بوستان ساحلی دووه در دزفول انجام و انفجارها در منطقه رعنا انجام شد.

مدیر تولید این فیلم کوتاه مستند ضمن عذرخواهی از مردم دزفول که صدای انفجار موجب نگرانی آنها شد، ادامه داد: این مستند تلاشی هنرمندانه برای ادای دین به مردم دیار مقاومت و پایداری به منظور روایت بخشی از مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس است.

وی با تجلیل از همکاری همه دستگاه‌های این شهرستان برای تکمیل فیلمبرداری‌ها در دزفول افزود: فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، اورژانس، فرماندهی نیروی انتظامی، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول، آتش نشانی، مدیریت زندان‌ها، خانه کارگر و شرکت آب و فاضلاب دزفول از جمله دستگاه‌هایی هستند که در ضبط این مستند همکاری لازم را با عوامل این اثر داشتند که از همه آنها تشکر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار