فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد خبر داد؛

برگزاری نشست صمیمی سربازان با فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بجنورد

سرهنگ ریحانی گفت: نشست صمیمی با سربازان در جهت طرح اخوت و به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات سربازان، شنیدن نکات و نظرات سربازان و انعکاس آن به فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در جهت شناسایی و رفع معضلات موجود و آسیب‌های احتمالی است.
کد خبر: ۶۶۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ - 14May 2024

نشست صمیمی سربازان با فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بجنوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (سه‌شنبه) سرهنگ پاسدار «عباسعلی ریحانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در نشست صمیمی با سربازان آن یگان، اظهار داشت: اکثر سربازانی که در ناحیه خدمت می‌کنند بسیجیان ما در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌ها هستند که با مأموریت‌های سپاه و بسیج کم و بیش آشنا و نسبت به جریان فکری و فرهنگی آن همراه هستند. حضور آن‌ها در کنار پاسداران به روند انجام مأموریت‌ها بسیار کمک می‌کند.

سرهنگ ریحانی با اشاره به طرح اخوت به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات سربازان، تصریح کرد: هدف از این نشست، شنیدن نکات و نظرات سربازان و انعکاس آن به فرماندهی محترم سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در جهت شناسایی و رفع معضلات موجود و آسیب‌های احتمالی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد افزود: سربازان پس از پایان خدمت مقدس سربازی سفیران نظام و انقلاب اسلامی هستند. لذا بر آحاد پاسداران واجب است در مواجهه با سربازان عزیز با عمق‌بخشی به آن‌ها زمینه را برای جهاد تبیین و انتشار دستاورد‌های نظام اسلامی پس از پایان خدمت سربازی آن‌ها فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار