مدیرکل دفتر سیاسی استانداری خراسان رضوی:

اطلاع‌رسانی صادقانه مشارکت در مرحله اول انتخابات را افزایش داد

فریدنیا گفت: اطلاع‌رسانی صادقانه در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت رای‌دهندگان را افزایش داده است.
کد خبر: ۶۶۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ - 06May 2024

اطلاع‌رسانی صادقانه مشارکت در مرحله اول انتخابات را افزایش دادبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «امیر فریدنیا» مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان که امروز برگزار شد، اظهار داشت: افزایش مشارکت مردم حاصل اطلاع‌رسانی شفاف، بموقع و وسیع بوده که اجازه بروز به شایعات و ابهامات را نداد.

وی با قدردانی از حضور مردم و تلاش‌های اعضای کمیته اطلاع‌رسانی افزود: در دور دوم انتخابات که ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود نیز سعی ما بر آگاهی‌بخشی صادقانه و شفاف است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی عنوان داشت: با توجه به اینکه در دومین مرحله دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس خبرگان را مانند دور اول نداریم و از سوی دیگر با عنایت به لزوم کاهش هزینه‌های انتخاباتی، تعدادی از صندوق‌های اخذ رای را که در مناطق کم جمعیت بودند، مطابق معمول، ادغام کردیم.

فریدنیا خاطرنشان کرد: در مرحله اول، رقابت انتخاباتی، بین ۴۸۹ نامزد بود در حالی که در این مرحله رقابت فقط بین دو نفر برای دستیابی به یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار