رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری دوره بصیرتی ویژه کارکنان وظیفه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در شهر قم

حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: برنامه‌هایی که عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ دنبال می‌کرد در سال جاری نیز اجرا خواهد شد با این تفاوت که امسال برای کارکنان وظیفه که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ادارت کل در حال خدمت هستند نیز دوره بصیرت پیش‌بینی شده که در شهر قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ - 01May 2024

برگزاری دوره بصیرتی ویژه کارکنان وظیفه در شهر قمحجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید جعفر طباطبایی» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان خراسان رضوی اظهار داشت: اهم سرفصل‌های برنامه‌های عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال گذشته در دو بخش اجرا شد. ابتدا اجرای برنامه‌های مذهبی به مناسبت اعیاد و همچنین ولادت و شهادت ائمه معصومین علیه‌السلام مانند اقامه عزای سید و سالار شهیدان در ماه محرم، برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان و انجام مناسک عبادی. قسمت بعدی فعالیت‌ها در حوزه گرامیداشت مناسبت‌های ملی مانند هفته دفاع مقدس و دهه مبارک فجر دنبال می‌شدند.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌هایی که ذکر شد؛ نشست‌های بصیرتی ویژه کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای آگاه‌سازی با بهره‌گیری از برخی اساتید مطرح بنا به نیاز روز در سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت. در کنار این برنامه، برپایی جلسات و برگزاری مسابقات بصیرتی ویژه خانواده‌های کارکنان انجام شد.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یکی از برنامه‌های بسیار مهم و اثرگذاری که سال گذشته برگزار شد؛ دوره‌های سه روزه بصیرتی ویژه کارکنان بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور به میزبانی شهر قم بود که بحمدالله این دوره به خوبی مورد توجه واقع شد.

حجت‌الاسلام طباطبایی در پایان صحبت خود، در تشریح برنامه‌های عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال جاری گفت: برنامه‌هایی که عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ دنبال می‌کرد در سال جاری نیز اجرا خواهد شد با این تفاوت که امسال برای کارکنان وظیفه که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ادارت کل در حال خدمت هستند نیز دوره بصیرت پیش‌بینی شده که در شهر قم برگزار می‌شود. همچنین دوره بصیرتی ویژه کارکنان این بنیاد و خانواده‌های آن‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها