امام جمعه سرایان:

میعادگاه‌های نماز جمعه بستری برای نشر و ترویج وصیت‌نامه شهدا است

حجت‌الاسلام «مرتضایی‌نیا» با اشاره به ضرورت نشر و ترویج وصیت‌نامه شهدا گفت: خواستاریم کتابچه‌ای از وصیت‌نامه شهدا تدوین و در اختیار ستاد‌های نماز جمعه قرار داده شود تا قسمتی از وصیت‌نامه شهدا در بین‌الصلاتین توسط مجری قرائت شود.
کد خبر: ۶۶۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲ - 01May 2024

میعادگاه‌های نماز جمعه بستری برای نشر و ترویج وصیت‌نامه شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «غلامرضا مرتضایی‌نیا» امام جمعه سرایان امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سرایان با حضور سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، اظهار داشت: جنگ تحمیلی حماسه استثنایی در تاریخ جنگ‌های جهان است و در این جنگ دو ابر قدرت شرق و غرب در برابر هم با ایران مبارزه کردند.

وی بیان داشت: هرگاه سرزمین، ناموس، مال و جان و ازهمه مهم‌تر باور‌ها و ارزش‌های دینی واعتقادی مسلمانان مورد هجمه دشمن واقع شود برتک تک مسلمانان واجب و لازم است که به دفاع برخیزند و تا دفع کامل فتنه دشمن از پای ننشینند.

امام جمعه سرایان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس امتحانی بزرگ برای نیرو‌های مسلح و همه مردم ایران اسلامی بود که تاریخ آن را فراموش نخواهند کرد، گفت: نظام سلطه با همه توان خود در مقابل نظام نوپای جمهوری اسلامی ایستاد، اما ملت ایران با نیرو‌های مسلح مردمی چنان سیلی به استکبار زد که همچنان مات و مبهوت است.

حجت‌الاسلام مرتضایی‌نیا با تأکید بر اینکه هر چقدر در مورد هشت سال دفاع مقدس بگوییم، بنویسیم و کار کنیم باز هم کم است، اضافه کرد: شجاعت، مهارت الهی و روحیه جهادی افراد در دفاع مقدس معجزه آفرین بود و توفیقات در دفاع مقدس با کم‌ترین امکانات و تجهیزات یک نوع اعجاز الهی بود که شهدا و رزمندگان ما رقم زدند.

وی بر لزوم نشر و ترویج وصیت‌نامه شهدا تأکید کرد و ابراز داشت: خواستاریم کتابچه‌ای از وصیت‌نانه شهدا تدوین و در اختیار ستاد‌های نماز جمعه قرار داده شود تا قسمتی از وصیت‌نامه شهدا در بین‌الصلاتین توسط مجری قرائت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار