بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) در حمایت از اجرای طرح نور

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) در حمایت از اجرای طرح نور بیانیه مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۶۶۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳ - 24April 2024

بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) در حمایت از اجرای طرح نوربه گزارش دفاع‌پرس از قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) در حمایت از اجرای طرح نور و برخورد قانونی با پدیده هنجارشکنی و بی حجابی بیانیه مشترکی صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها براساس رسالت ذاتی، وظیفه شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار