در پیام فرمانده سپاه خراسان جنوبی به مناسبت ۵ اردیبهشت مطرح شد؛

طوفان شن به عنوان مأموران خدا هیمنه آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی را در هم شکست

سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به مناسبت سالروز شکست تاریخی آمریکا در صحرای طبس پیامی ارسال کرد.
کد خبر: ۶۶۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷ - 23April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به مناسبت سالروز شکست تاریخی آمریکا در صحرای طبس پیامی ارسال کرد.

در این پیام آمده است:

خاطره پنجم اردیبهشت سال ۱۳۵۹ برای مردم ایران فراموش نشدنی و به یاد ماندنی است؛ روزی که یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های نظامی آمریکا با شکست روبه رو شد و چهره دشمن واقعی انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی نمایان و الهی بودن انقلاب اسلامی نیز برای جهانیان روشن شد.

در حقیقت طوفان شن به عنوان مأموران خداوند متعال، هیمنه آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی که با تمامی توان و بهره‌گیری از امکانات نظامی برای پیاده‌سازی اهداف شیطانی خود به ایران آمده بود در هم شکست لذا آنچه در طبس گذشت مصداقی برای سوره فیل بود و پنجم اردیبهشت یوم‌الفیل دیگری و آمریکای جنایتکار ابرهه‌ای دیگر.

غلبه حق بر باطل و پیروزی نور بر ظلمت، وعده راستین خداوند است که اینک و بعد از گذشت ۴۴ سال از آن واقعه تاریخی، بار دیگر «عملیات وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی بود که آرامش و اطمینان را نصیب ایران و ایرانی کرد.

سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام این واقعه بزرگ، سردار شهید «محمد منتظر قائم» و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب، توفیقات روزافزون ملت سرافراز ایران را در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه ایزد منان آرزومند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار