مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر؛

واقعه طبس، برای همیشه در تاریخ ماندگار است

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: بدون تردید بازخوانی پرونده شکست‌های مکرر استکبار در میدان‌های مصاف با ملت های مظلوم دنیا، ضرورتی انکارناپذیر برای شناساندن چهره واقعی آنان است.
کد خبر: ۶۶۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ - 23April 2024

واقعه  طبس، برای همیشه در تاریخ ماندگار استسرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بوشهر با گرامیداشت سالروز شکست آمریکادر صحرای طبس در اردیبهشت ماه سال ۵۹ اظهار داشت:بدون تردید بازخوانی پرونده شکست‌های مکرر استکبار در میدان‌های مصاف با ملت های مظلوم دنیا، ضرورتی انکارناپذیر برای شناساندن چهره واقعی آنان است.

سرهنگ غریبی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هر ترفند و خدعه‌ای بهره بردند، اما به لطف خدا همه دسیسه هاشان نافرجام ماند و راه به جایی نبردند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر گفت:واقعه صحرای طبس، برای همیشه در تاریخ ماندگار شد تا شاهدی ارزنده بر حقانیت آیه کریمه"وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ" باشد و به راستی که در سایه عنایات الهی هیچ کس را یارای ایستادن در مقابل مردمانی نیست که تنها با سلاح ایمان، الهام گرفتن از آیات کریمه قرآن و تأسی از آموزه‌های مکتب اسلام، سال‌ها در برابر استبداد و استعمار و استکبار قد علم کردند تا صحنه‌هایی ناب از زبونی و خواری دشمنان را در برهه‌های مختلف به تصویر کشند.

سرهنگ پاسدار غریبی تصریح کرد:نیمه شب پنجم اردیبهشت ماه در صحرای تفتیده طبس، با خودنمایی دانه‌های شن در مقابل سپاه مجهز ابرهه و درهم شکستن نقشه‌های شوم آمریکاییان در عملیات پنجه عقاب، یکی از بی نظیر‌ترین وقایع تاریخ دنیا رقم خورد تا جهانیان بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران به لطف امداد‌های غیبی حضرت پروردگار، از هر خدشه و آسیبی به دور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار