مدیر جدید دانشنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس منصوب شد

طی مراسمی با حضور سردار کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، مدیر جدید دانشنامه معرفی شد.
کد خبر: ۶۶۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 23April 2024
مدیر جدید دانشنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس منصوب شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم آیین تکریم و معارفه مدیر دانشنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با حضور سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، جمعی از نویسندگان و محققان برگزار شد.
 
سردار کوشکی در این مراسم با اشاره به اهمیت نگارش دانشنامه دفاع مقدس استان، اظهار داشت: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و اتمام تدوین دانشنامه استان در اولویت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس قرار دارد. تاریخ توصیفی نقش ۳۷ شهرستان فارس در دفاع مقدس در حال نگارش است تا حماسه آفرینی مردم این خطه در مهم‌ترین برهه تاریخی این کشور ماندگار شود.
 
وی با بیان اینکه بعد از تهران بیشترین مداخل دانشنامه دفاع مقدس به فارس تعلق دارد، ادامه داد: وجود یگان‌های نظامی متعدد و نقش ارزنده آحاد مردم، فارس را از دیگر استان‌های کشور در دفاع مقدس متمایز می‌کند و این دیار دارای رتبه پنجم تعداد شهدا با ۱۵ هزار شهید در ایران اسلامی است. نگارش دانشنامه دفاع مقدس فارس در حال طی مسیر بسیار خوبی است و باتوجه به اینکه در آینده مرجع علمی خواهد بود، تدوین آن بسیار حساس ومهم است از این رو دانشنامه به صورت علمی و بدون اغراق می‌باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها