رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر بوشهر تأکید کرد؛

لزوم ورود تمام دستگاه‌های اجرایی در «طرح‌نور»

«گرشاسبی» گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب باید ۳۲ دستگاه اجرایی نسبت به این مسئله ورود کنند و نباید فقط فراجا به تنهایی این امر را به‌دست بگیرد.
کد خبر: ۶۶۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 23April 2024

لزوم ورود تمام دستگاه‌های اجرایی در «طرح‌نور»به گزارش دفاع پرس از بوشهر، «خدیجه گرشاسبی» رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر بوشهر امروز در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به فعالیت‌هایی که در حوزه بانوان توسط شهرداری انجام شده است، اظهار داشت: اختصاصی کردن پارک بانوان، راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری و راه‌اندازی و تجهیز زمین چمن مصنوعی ویژه بانوان در بوستان بانوان و اقدام به طرح مطالعاتی و کارشناسی برای ایجاد دومین بوستان اختصاصی بانوان و فضاهای ورزشی جدید در بودجه سال جاری، ازجمله برنامه‌های شهرداری در شهر بوشهر بوده است.

وی با بیان اینکه هر جا کار به مردم سپرده شده نتایج ثابت کرده است که سرانجام خوبی خواهد داشت و پیشرفت صورت گرفته است، افزود: در راستای اجرای طرح نور، گروه‌های مردمی فرهنگی نیز درحال فعالیت هستند که باید گروهای جهادی حمایت شوند البته در این دوره شورا شهرداری حمایت‌های خوبی از گروهای جهادی در سطح شهر انجام داده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه وضعیت عفاف و حجاب در شهر بوشهر به واسطه اجرای طرح «نور» بهتر شده است، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح عفاف و حجاب باید ۳۲ دستگاه اجرایی نسبت به این مسئله ورود کنند و نباید فقط فراجا به تنهایی این امر را به‌دست بگیرد؛ بحث عفاف و حجاب یک مسئله واجب و دینی است و جنبه قانونی دارد. در ۴۳ سال پیش در شورای انقلاب فرهنگی طرح عفاف وحجاب مصوب شده بود؛ اما به هر دلیلی بعضی‌ها عمل نکردند بنابراین نباید هیچ دستگاهی کوتاه بیاید.

گرشاسبی تاکید کرد: جایگاه شورا و شهرداری نیز در بخش طرح عفاف و حجاب جایگاه مهمی دارد، فرهنگسازی در زمينه عفاف و حجاب در سطح شهر و مراکز تحت پوشش، ایجاد مراکز مشاوره تلفنی و حضوری در گسترش مسائل و شبهات، تاسیس پارک‌ها و مراکز ورزشی، تهیه تندیس و تصاویر مناسب و مطالب و محتوا در معابر و میادین و سواحل از برنامه‌های فرهنگی و هنری دستگاه‌های دولتی و مردمی گروهای جهادی در ارتباط با گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار