وزیر کشور:

مازندران در حوزه اقتصاد کشور پیشران است/ دولت در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرد

«وحیدی» با اشاره به وجود جریان معنوی قوی در مازندران به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و گفت: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۶۶۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ - 23April 2024

مازندران در حوزه اقتصاد کشور پیشران است/ دولت در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد، مازندران را دُرّ گرانبهایی دانست که دارای ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی است.

وی با اشاره به وجود جریان معنوی قوی در مازندران به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وزیر کشور با بیان اینکه سفر ۲۰ میلیون گردشگر از دیگر ظرفیت‌های مازندران است، ادامه داد: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وحیدی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد استاندار سابق مازندران تصریح کرد: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان  رشد و شکوفایی کشور را نمی‌خواهند ببینند، اذعان داشت: برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وحیدی با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

وی افزود: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از اینرو «یوسف نوری» را که ظرفیت بزرگی هستند، انتخاب کردیم.

وزیر کشور با بیان اینکه استاندار جدید مازندران طراح و برنامه ریز مناسب است، گفت: امیدواریم با حضور «یوسف نوری» کار‌های خوبی در استان مازندران با بهره گیری از ظرفیت‌های مهم استان صورت گیرد.

وحیدی با اشاره به ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد دریامحور، بهره وری و جهش تولید را مساله مهمی برشمرد و بیان کرد: مازندران در حوزه تولید، کشاورزی و گردشگری سرآمد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار