نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شرایط برای بهره مندی همه آحاد جامعه از جشن های دهه کرامت ضروری است

حجت الاسلام «غفوری» گفت:فراهم کردن شرایط برای بهره مندی همه آحاد جامعه از جشن های دهه کرامت ضروری است و اهالی کرمانشاه نسبت به اهل بیت ارادت قلبی دارند و خوب است همه مردم شیعه و سنی در برنامه های شاد و مفرح دهه کرامت حضور داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰ - 22April 2024

شرایط برای بهره مندی همه آحاد جامعه از جشن های دهه کرامت ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در شورای سیاست گذاری برنامه های دهه کرامت در کرمانشاه اظهار داشت: مجموعه‌های دینی و مذهبی مورد نقد قرار دارند که چرا در مناسبت‌های شاد خوب عمل نمی‌کنند و یکی از مطالب راهبردی دهه کرامت امسال توجه ویژه به این موضوع باشد تا جوانان و نوجوانان شاهد برگزاری جشن های جذاب باشند.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  با یادآوری اینکه برنامه‌های ماه محرم و صفر به صورت کاملا مردمی برگزار می‌شود به نحوی که تمام شهرها، روستاها، مساجد و تکایا مشغول عزاداری می‌شوند، اظهار کرد: در زمان هایی که امکان پذیر است، وجه شادی و نشاط هم به جامعه تزریق شود.

حجت الاسلام غفوری با تاکید بر اینکه نسل جوان با شرایط و امکانات متنوع و جدیدی روبروست و فضای رسانه ای امروز در گذشته وجود نداشت، گفت: وجود پربرکت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) زمینه های نشاط و شادی را مهیا کرده است تا با برنامه ریزی در دهه کرامت حداکثر استفاده را از این ایام شاد ببریم و یکی دو برنامه شاخص و اصلی را به نحوی در استان برگزار کنیم که تمام شهرها و روستاها برگزار کننده این برنامه ها شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه دین اسلام در هیچ جا مخالفتی با شادی کردن نداشته است، گفت: متاسفانه مجموعه‌های دینی و مذهبی آنچنان که در برگزاری مراسم عزا موفق هستند، به مناسبت‌های شاد اهمیت چندانی نداده و تخصص لازم را هم ندارند.

وی همچنین گفت: در نوروز امسال رسانه های معاند برای تجمع مردم فراخوان هایی صادر و اقدامات حرامی را شکل دادند و عده زیادی هم استقبال کردند و یکی از دلایل اصلی چنین رویدادهایی این است که در اجرای برنامه های شاد و مفرح برای مردم کم همت هستیم و نمی‌توانیم از ظرفیت جامعه در این مسیر استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه فراهم کردن شرایط برای بهره مندی همه آحاد جامعه از جشن های دهه کرامت را ضروری دانست و گفت: اهالی کرمانشاه نسبت به اهل بیت ارادت قلبی دارند و خوب است همه مردم شیعه و سنی در برنامه های شاد و مفرح دهه کرامت حضور داشته باشند.

فاصله زمانی میلاد امام رضا و حضرت معصومه به عنوان دهه کرامت نام گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار