فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

اقتدار نیروهای مسلح باید روز به روز تقویت شود

سردار شاهوارپور گفت: قوام هر کشوری به نیروهای مسلح آن کشور است و رفع تهدیدات داخلی و خارجی نیز نیازمند اقتدار پایداری بوده که باید روز به روز تقویت شود.
کد خبر: ۶۶۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲ - 22April 2024

اقتدار نیروهای مسلح باید روز به روز تقویت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان امروز در ویژه برنامه تلویزیونی طلائیه ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و یاد و خاطره سرداران رشید اسلام، اظهار داشت: قوام هر کشوری به نیروهای مسلح آن کشور است و رفع تهدیدات داخلی و خارجی نیز نیازمند اقتدار پایداری بوده که باید روز به روز تقویت شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی در کل منطقه در خلأ قدرت قرار گرفته بودیم که این خلأ ناشی از رژیم دست نشانده استکبار جهانی بود؛ آمریکا برای مبارزه با شوروی تلاش می‌کرد تقابل سردی را ایجاد کند چون یکی از ستون‌های اصلی آمریکا در منطقه همان رژیم پهلوی بود که سقوط کرده بود.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که امام خمینی(ره) با نگاه دوراندیش و مدبرانه خود مورد نظر قرار داد، دفاع از ارتش بود چرا که در آن دوران، گروهک‌های منافق و کمونیسم شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند و به همین جهت امام خمینی(ره) در ۲۹ فروردین ماه اعلام کردند که ارتش باید بماند.

وی تصریح کرد: در کنار ارتش جمهوری اسلامی برای ایجاد یک قدرت درونی، تشکیل سپاه پاسداران به صورت رسمی از سوی رهبر کبیر انقلاب اعلام شد و مسئولیت‌های سپاه علاوه بر حفاظت از شخصیت‌های سیاسی و درجه یک کشور، گسترش پیدا کرد تا همپای ارتش در تهدیدات درونی و بیرونی نیز با دشمنان مقابله کند.

سردار شاهوارپور متذکر شد: سپاه پاسداران هرجا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران اسلامی است و در این چند دهه توانسته با اقتدار و روحیه شهادت طلبی، تمامی معادلات جهانی را تغییر دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار