امام جمعه موقت اهواز:

چیزی که دنیای کفر را نگران کرده ظهور و بروز خط ولایت و امامت است

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: افرادی که دستی بر آتش دارند می‌گویند امام خمینی سیاستمدار، فرمانده، جامعه شناس، فیلسوف و مربی است و این‌ها مبالغه نیست چرا که برای همه این موضوعات مطلب وجود دارد.
کد خبر: ۶۶۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ - 22April 2024

چیزی که دنیای کفر را نگران کرده ظهور و بروز خط ولایت و امامت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز امروز در دورهمی جمعی از فعالان رسانه پیرامون بایدها و نبایدهای پیوست رسانه‌ای عملیات «وعده صادق» اظهار داشت: سر منشأ تمام تحولات بیش از چهار دهه اخیر امام خمینی(ره) است، تحولات نه در بُعد منطقه‌ای بلکه در ابعاد جهانی؛ سوال بسیار مهمی برای سیاستمداران، جامعه شناسان و حتی برای ملحدان وجود دارد که چگونه باید ایشان را مطالعه کرد، زیرا سر منشأ تحول است.

وی با بیان اینکه محدوده اثرگذاری امام راحل قابل احصا نیست، افزود: در گذشته از آیت‌الله مصباح شنیدم که می‌گفت؛ امام خمینی ۲۰۰ سال دیگر شناخته می‌شود. آقای مصباح جامع بین منقول و معقول بود، تفاوتش با بسیاری از علما این بود که هم فقیه بود و هم فیلسوف، تسلط وی از بسیاری جامعه شناسان غربی بر فلسفه غرب بیشتر بود.

حجت‌الاسلام حاجتی در خصوص اینکه امام راحل را باید چگونه شناخت و مطالعه کرد به تعبیری واضح‌تر، امام محصول و مولود چیست، گفت: افرادی که دستی بر آتش دارند می‌گویند امام خمینی سیاستمدار، فرمانده، جامعه شناس، فیلسوف و مربی است و این‌ها مبالغه نیست چرا که برای همه این موضوعات مطلب وجود دارد.

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه امام خمینی محصول یک خط تولید است، عنوان کرد: آن خط تولید را اینگونه تعبیر می‌کنیم که عمل سیاسی، نظامی و عمل مدیریت در بحران امام و حضرت آقا، غرب را بهت زده کرده است. امام با تمام ابعادش اعم از سیاستمداری، مدیریت بحران، جامعه شناسی و تمام این موارد محصول بینش توحیدی خود بوده است.

مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به آغاز کردن مقالاتش یک ماه قبل از طوفان الاقصی یادآور شد: اعلام کردم حوادث عظیمی در پیش است، آن هم دلیل دارد چرا که روی اسم امام کار کردند؛ لذا برای بنده محرز بود که حوادث بزرگی در پیش است آنگاه در آن مقاله و مقاله بعد از طوفان الاقصی نوشتم گسل انسانی به حرکت درآمده و پشت سر آن یک زلزله عظیم است. این برای آقا عمل به یک نقشه راهی است که امام آن را تدوین کرده است.

حجت‌الاسلام حاجتی اضافه کرد: بنده به این یقین رسیده‌ام که رهبر معظم انقلاب با برنامه، کامل و دقیق پیش می‌روند، یعنی با یک برنامه جهانی پیش می‌رود و این برای من مسلم است؛ زمانی که درباره امام مطالعه می‌کنید متوجه می‌شوید حرف، حرف درستی است زیرا وقتی گروگان‌ها را گرفتند، گفتند این گروگان‌ها آزاد نمی‌شود تا امام به هدفش برسند، پرسیدند هدفش چیست؟ پاسخ دادند تحقیر آمریکا است و می‌خواهد هیمنه آمریکا را از بین ببرد.

وی افزود: اگر تمام تکنولوژی‌های دنیا را به شما بدهند از رمزی که امام انقلاب اسلامی را رأس اخبار و وعده صادق را رأس تحلیل‌ها کرده به آن دست پیدا نخواهید کرد مگر اینکه به آن رمز دست پیدا کنید.

خطیب جمعه اهواز خطاب به حاضران گفت: رسانه اگر اکنون به روز باشد باخته است، اگر در صحبت با کسی بگویید به روز هستید یعنی شکست خود را امضا کرده‌اید، امروز رسانه‌ای می‌تواند مفید باشد که به روز نباشد بلکه به فردا و فرداها باشد، مردم هم عطش این را دارند.

وی با تاکید بر اینکه خط امامت در حال ظهور و بروز است، افزود: این موضوع از اصابت بسیار مهم‌تر است، اکنون ملت‌های مستضعف منطقه می‌گویند هرکس با آقا باشد نجات پیدا می‌کند. ریشه این موضوع بینش‌ها است، محصول این تحولات، چیزی که اتفاق می‌افتد و دنیای کفر را نگران کرده ظهور و بروز خط ولایت و امامت است؛ در نهایت می‌گویم این آغاز یک تحول بسیار عظیم و حوادث بسیار مهم است لذا خود را با نگاه به آینده آماده کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها