سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان:

غنی‌ترین محتوا برای انتقال به دانش آموزان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است

حبیبی به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: هر جا نیاز باشد که به دشمنان سیلی بزنیم و آن‌ها را متوجه شیطنت‌هایشان کنیم، فرزندان ایران در نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران در خط مقدم حضور دارند.
کد خبر: ۶۶۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷ - 21April 2024

غنی‌ترین محتوایی که می‌توان به دانش آموزان انتقال داد فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «عبدالله حبیبی» سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان امروز در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سالروز تاسیس سپاه پاسداران را به وی و دیگر خادمان حوزه دفاع مقدس در پایتخت حماسه و مقاومت تبریک گفت.

حبیبی در این دیدار به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و اظهار داشت: هر جا نیاز باشد که به دشمنان سیلی بزنیم و آن‌ها را متوجه شیطنت‌هایشان کنیم، فرزندان ایران در نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران در خط مقدم حضور دارند.

وی تعامل جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان با حوزه دفاع مقدس را ضروری خواند و افزود: مهمترین و غنی‌ترین محتوایی که می‌توان به دانش آموزان ما انتقال داد فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.

سردار مرادحاجتی نیز ضمن تقدیر از عنایات اقشار مختلف مردم به نیروهای مسلح و سپاه پاسداران، گفت: بعد از حوادث چند سال اخیر همه متوجه شدیم که دشمن روی نسل نوجوان و جوان ما سرمایه گذاری کرده است.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: راهیان پیشرفت و راهیان نور دو راهبرد مشترک ما با آموزش و پرورش هستند که باید در جهت تقویت فرهنگی و رسانه ای آن‌ها، ارتباط بیشتر و بهتری با هم داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار