با صدور پیامی؛

استاندار خوزستان سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت

در پیام حسینی محراب آمده است: نقش تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این سربازان عزیز انقلاب در تأمین امنیت و آرامش استان در مناطق مختلف و در تمامی سطوح، ارزشمند و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۶۶۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ - 21April 2024

استاندار خوزستان سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سپاه یکی از مولفه‌های قدرت است، سپاه را روزبه‌روز باید اعتلا و کیفیت بخشید.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دوم اردیبهشت‌ماه، یادآور یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام اسلامی است. نهادی که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

جایگاه والا و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس، در وصف نمی‌گنجد و تنها باید همان جمله معروف امام راحل را یادآور شد که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». ولایی بودن، اعتقاد، التزام و عشق به ولایت در وجود تک‌تک پاسداران سپاه یکی از برجسته‌ترین صفات آنان است.

کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت زدایی، نشانی از جدیت نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت‌های بزرگی است که از بدو تأسیس به عهده گرفته و با گذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن‌ها در خط نظام و رهبری اهتمام دارد.

نقش تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این سربازان عزیز انقلاب در تأمین امنیت و آرامش استان، توسعه و عمران شهری و روستایی در قالب گروه‌های جهادی و نیز حضور و همراهی، به هنگام بروز بلایا و حوادث غیرمترقبه در مناطق مختلف استان در تمامی سطوح، ارزشمند و قابل تقدیر است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به حوادث اخیر منطقه و تجاوز رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه و حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه با عملیات غرورآفرین و مقتدرانه «وعده صادق» به نقش خود به خوبی عمل کرده و آماده بودن همه جانبه خود را به همه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در برابر مستکبران نشان داده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» عزیز، سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و مردمی را به سپاهیان مخلص و بسیجی استان خوزستان و خانواده‌های معززشان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون این عزیزان را در ظل توجهات خاصه قائم آل محمد(ص) حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها