مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل:

سپاه بازوی توانمند ولایت فقیه است

«واحد» گفت: سپاه بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور در عرصه‌های گوناگون، خوش درخشیده است.
کد خبر: ۶۶۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ - 21April 2024

سپاه بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنيت و توسعه کشور  است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل طی پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

دوم اردیبهشت، سال روز تأسیس نهادی مقدس است که در سایه‌ی روحیه‌ی انقلابی و معنویت، در بیش از چهار دهه‌ی گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور در عرصه های گوناگون، خوش درخشیده است.

تأسیس سپاه پاسداران به تدبیر و آینده نگری امام خمینی (ره)، آغازگر تشکیل نهادی انقلابی، برآمده از آرمان‌های متعالی در مسیر حفظ ارزش‌های انقلابی و نشر آن در گستره سایر کشور‌های دنیا است.

این شجره طیبه در روز‌های ابتدایی انقلاب، نهادی جوان، کم تجربه و کوچک بود، اما امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه به بازوی پرتوان انقلاب، دژ تسخیرناپذیر کشور و عامل ناکامی‌های راهبردی نظام سلطه در سطح منطقه و جهان، تبدیل شده است.
اینجانب با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه قهرمان را گرامی می‌دارم و برای همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز عاشورا و تمام یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی از درگاه خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار