مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

سپاه پاسداران پیوندی محکم و ناگسستنی با مردم دارد

سردار «خوشبخت» گفت: سپاه پاسداران از جنس مردم است و پیوندی محکم و ناگسستنی با مردم دارد و به‌عنوان یک مکتب انسان‌ساز افراد بسیاری را تربیت کرده و مسیر به سعادت رسیدن یعنی همان رسیدن به شهادت را برای آن‌ها دست‌یافتنی کرده است. 
کد خبر: ۶۶۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴ - 21April 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: سپاه پاسداران و پیوندی محکم و ناگسستنی با مردم داردسرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران از جنس خود مردم است و در بخش‌های مختلف برای مردم کار می‌کند و پیوندی محکم و ناگسستنی با مردم دارد و به‌عنوان یک مکتب انسان‌ساز افراد بسیاری را تربیت کرده و مسیر به سعادت رسیدن یعنی همان رسیدن به شهادت را برای آن‌ها دست‌یافتنی کرده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: نقش این نیروی مردمی در ایجاد امنیت در کشور و حتی در منطقه بسیار مهم است در واقع سپاه پاسداران امروز فراتر از مرزهای کشور در برخی از کشورهای منطقه که تحت ظلم استکبار جهانی قرار گرفته‌اند فعالیت دارند. 

سردار خوشبخت اذعان کرد: سپاه قدس به‌عنوان بخش منطقه‌ای سپاه پاسداران ماموریت‌های مبارزه با دشمنان در خارج از مرزهای کشور و حمایت از مظلومان را بر عهده دارد. 

 مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران در دفاع مقدس با بهره‌گیری از نیروهای مردمی در خط مقدم نبرد با دشمن بعثی حضور یافت و از استقلال کشورمان دفاع کرد و اجازه کم شدن ذره‌ای از خاک کشورمان را با همراهی سایر نیروهای مسلح نداد.

وی تصریح کرد: سپاه با وجود اینکه نهادی نظامی است اما ماموریت‌های آن متناسب با زمان تغییر می‌کند و پس از جنگ در بازسازی مناطق جنگ‌زده و ایجاد و بازسازی زیرساخت‌های کشورمان در راستای کمک به کشور ورود پیدا کرد.

سردار خوشبخت ادامه داد: پس از دفاع مقدس کارهای بسیار بزرگی در حوزه کشاورزی، سدسازی، پالایشگاه‌ها و... توسط سپاه انجام گرفت و در دوران تحریم‌های اقتصادی نیز توانست با حفاظت از محموله‌های اقتصادی کشورمان به خوبی از کشور دفاع کند.

وی گفت: هدف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ و حراست از انقلاب است و همان‌طور که امام خمینی(ره) می‌فرمایند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» لذا دستاوردهای این نهاد برگرفته از رسالت پاسداری است که حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را بر عهده دارد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: امروز سپاه در پاسخ به جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان عملیات وعده صادق را به انجام رساند که اقتدار نیروهای مسلح کشور را به رخ جهانیان کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها